Toon posts:

[SBS 2003] Default.aspx overschreven - hoe herstellen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 604 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Normaliter doe ik dit niet, maar ik kan even niet anders.

Door een stommiteit heb ik m'n default.aspx bestand overschreven van de Microsoft Small Business Server 2003. Is er misschien iemand die mij dat bestand kan verzenden, zodat ik weer verder kan?

Mocht dit niet toegestaan zijn, mijn excuses, maar ik weet even niets anders....

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik kan me vergissen, maar volgens mij zou je die gewoon moeten kunnen vinden op je SBS 2k3 cd's. Zal wel in een cab-bestand staan gok ik zo...maar die moet je onder XP gewoon kunnen openen, al dan niet mbv een externe tool als winrar. Die laatste kan volgens mij ook zoeken binnen ingepakte files, maar zeker weten doe ik dat niet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk even op je Windows 2003 CD - verder pas ik je topic titel even aan want dit zegt natuurlijk helemaal niets over je topic :o

Verwijderd

Topicstarter
Die Windows 2003 CD heb ik nu dus even niet tot m'n beschikking, vandaar mijn vraag hier.
Dank voor de topicwijziging, ik zag m'n topic, wilde 'm wijzigen, maar dat ging niet meer...

Ik heb echter alleen de default.aspx nodig, verder niets, dus mocht iemand even zo vriendelijk zijn om deze te versturen, zou ik diegene eeuwig dankbaar zijn.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bestanden waarop een copyright berust uitwisselen doen we natuurlijk niet op GoT he ;) De cd bij de hand hebben is best handig, die heb je wel vaker nodig als je iets wil veranderen of een component wil toevoegen bijvoorbeeld...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik kan wel eens kijken, ik heb hier de SBS-cd's op mijn HD. Neem even contact op via MSN ofzo...

Edit: op CD3 (Value Added) alleen al vind ik 3 default.aspx bestanden, misschien is het handiger als je zegt welke default.aspx je nodig hebt?

[ Voor 47% gewijzigd door Alex) op 10-08-2005 15:29 ]

We are shaping the future

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

RoRoo

Certified Prutser

lijkt me inderdaad handig als je al aangeeft WELKE default.aspx je nodig hebt.

ennehh... Heb je geen backup gemaakt?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Topicstarter
E.e.a. is geregeld (met grote dank aan Alex).
Toch kan ik bijvoorbeeld het de applicatie 'serverbeheer' niet gebruiken.
Als ik namelijk de naam van het 'companyweb' wil wijzigen, kan hij het volgende bestand niet vinden:
http://companyweb/_layouts/1043/prjsetng.aspx.
Ik heb even gekeken in de wwwroot en er bestaat helemaal geen directory _layouts...

Iets niet geinstalleerd?

Enneh, ja, er worden wel degelijk backups gemaakt, alleen had ik daar op dat moment even geen toegang toe. Ook de CD was even niet inzetbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2005 17:10 ]

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Kijk eens in c:\inetpub\companyweb, staat daar wel zo'n map?

(bij mij wil SBS 2003 NL trouwens niet alles installeren... companyweb is bij mij een lege map... vaag...)

We are shaping the future

Verwijderd

Hoi allemaal, ook ik ben het default.aspx kwijt geraakt/verwijderd. Nee, helaas nog geen backup gemaakt. Wil iemand mij helpen waar en hoe ik deze pagina weer kan herstellen-terugzetten.
Vast hartelijk dank,
Gerben
Pagina: 1