Toon posts:

Abit Ati Radeon 300SE PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een:
Intel 915PBL moederbord
CPU Intel LGA775 3.2GHz
Memory 512MB DDR2

Ik krijg echter geen signaal uit mijn videokaart. Er is niks defect aan mijn pc want ik heb al een andere videokaart getest wel geen ati raedeon x300.

Ik heb een 400watt voeding 20pins (Moederbord heeft 24pin). Kan dit het probleem zijn dat ik geen signaal krijg of kan de videokaart defect zijn?

Greetz
Wizz81

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Heb je die Ati Radeon X300 ook in een andere pc geprobeerd?

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen eens geprobeerd en ook signaal op mijn andere pc.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Dan lijkt het me duidelijk dat die videokaart niet meer lekker is, als hij op beide pc's niet wil werken, maar dat een andere kaart op beide pc's wel werkt :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Topicstarter
De winkel waar ik de kaart gekocht heb wil mij garantie geven voor de videokaart maar de transporten naar de leverancier voor omruiling moet ik zelf betalen :(

Verwijderd

wat een lol.. zeg even welke winkel het is.. weten we gelijk waar we niets meer moeten kopen.

Garantie= garantie.. dus gratis herstellen. Daar vallen dus ook zaken als arbeids/transport kosten onder.

en aangezien die kaarten nog niet zo lang op de markt zijn ga ik er vanuit dat je nog gewoon winkelgarantie hebt?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 16:22 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Als je hem bij een webshop hebt gekocht, is dat heel normaal. Bij een echte winkel moet de winkel hem voor je opsturen.
Pagina: 1