Heej programmeurs...
jullie zijn vast veel slimmer dan mij, en ik zit met een 'probleempje'...
probeer de applet gerust,.. het probleem is namelijk dat er 2x een plaatje word getekend (half over elkaar), terwijl er maar 1x staat dat hij de image moet tekenen...
ik ben nog een beetje nieuw in het tekenen van graphics, en kom er echt niet uit...
help?
P.s. voor het hele applet mail me maar oid
jullie zijn vast veel slimmer dan mij, en ik zit met een 'probleempje'...
probeer de applet gerust,.. het probleem is namelijk dat er 2x een plaatje word getekend (half over elkaar), terwijl er maar 1x staat dat hij de image moet tekenen...
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| public void paint(Graphics g) { Graphics2D g2d = (Graphics2D)g; final AffineTransform identity = new AffineTransform(); AffineTransform at = new AffineTransform(); g2d.setTransform(identity); at.translate((shape.getCenterX() - (image.getWidth(this) / 2)), (shape.getCenterY() - (image.getHeight(this) / 2))); g2d.drawImage(image, at, this); g2d.setTransform(identity); g2d.draw(shape); g2d.setTransform(identity); g2d.setColor(Color.RED); g2d.draw(new Line2D.Double(new Point2D.Double(shape.getCenterX(), shape.getCenterY()), new Point2D.Double(shape.getCenterX(), shape.getCenterY()))); } |
ik ben nog een beetje nieuw in het tekenen van graphics, en kom er echt niet uit...
help?
P.s. voor het hele applet mail me maar oid