WinRoute Pro - email probleem

Pagina: 1
Acties:

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 16:27
Ik heb thuis een netwerkje tussen 2 PC's met een crosslink UTP kabel en twee RealTek kaartjes. Ik gebruik WinRoute Pro om het internet te delen wat om mijn PC met een ander netwerkkaartje binnekomt. Vrij simpel dus allemaal. :Z
Er is alleen iets vreemds als mijn zusje haar e-mail van Zonnet (pop3.zonnet.nl) wil checken op de 'client' PC. Dat gaat namelijk niet. Outlook kan geen verbinding krijgen. Ook kan je niet naar de site van Zonnet (www.zonnet.nl) surfen. :(
Verder werkt gewoon alles. ICQ, WWW, e-mail van mijn pa en mij (bij XS4All en bART).
Op de 'server' PC kan ze dus wel haar e-mail checken, met precies dezelfde instellingen in Outlook. :?
Heeft iemand een idee welke instelling in WinRoute (ik neem ten minste aan dat daar het probleem ligt, andere suggesties zijn welkom) voor het niet functioneren zorgt?
Ik wacht met spanning af! :+

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 16:27
Kom op mensen, kan niemand me helpen?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

heb je ook nog een aparte firewall draaien, ik had dat ook met winroute(en met andere proxy's) en na wat gekloot met norton personal firewall 2001 laat ie hem wel door.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik kan hier alleen aan toevoegen dat dit probleem me erg bekend voorkomt. Toen ik Winroute net ging gebruiken kon ik alle www sites van @home niet meer bereiken (mijn ISP). Verder alles wel, incl. mail.

Een oplossing kan ik helaas niet geven, want opeens werkte het wel en het is blijven werken.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)