Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
Mijn huidige GSM is hard aan vervanging toe door teveel water en het getwoon een waardeloze telefoon is.
Nu wil ik een smartphone/Pocket PC Phone (hoe noem je dat eigenlijk?) kopen zodat ik zakelijk er ook makkelijk mee uit de voeten komt.
Ik heb absoluut geen idee van welke merken nu goed zijn en welke typen aan te raden zijn, daarnaast zeggen de processoren me ook weinig.
Maar ik weet wel wat ik wel wil. Er moet in ieder geval Bluetooth op zitten en WiFi en GPS is een pre. Vaak is hret zo het geld dat je kwijt bent aan deze extra's je het beter kan stoppen in een duurder model waar het ingebouwd zit. Daarnaast moet er Windows CE op draaien.
De voorkeur gaat uit naar een toestel zonder toetsen (of uitschijfbaar) zodat het scherm groot is en het toestel minimaal klein.
Ik heb al een abbonement bij KPN dus een abbonement erbij is niet nodig, maar volgens mij scheelt het vaak veel om gewoon een abbonement te nemen en er niks mee te doen zodat je de telefoon gewoon hebt.

Maar hoe kom ik nou aan typen met functionaliteit? Is er ergens een zoekmachine die die dingen in categorien opdeelt of kan iemand me iets aanbevelen?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

http://www.inkoopacties.net/ia/zn8dkjqv

Die voldoet aan je eisen :)

• Bender
Nee, daar zit een toetsenbored onder waardoor het apparaat onnodig groot wordt (terwijl het scherm kleiner is) ;)
Ik had er een gezien (ik meen qtek) met uitschijfbaar toetsenbord, dat is wel netjes...

Ik moet trouwens een bonnetje op naam erbij hebben :p

[ Voor 7% gewijzigd door Bender op 10-08-2005 13:46 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 19:46

FaceDown

Storende factor.

Volgens mij zit wifi nog niet op die dingen die jij zoekt.

Hier een draadje over de MDA IV, die heeft wat jij zoekt, maar komt binnenkort pas uit:

HTC universal (PDA,3G,GSM,WIFI enz)

[ Voor 57% gewijzigd door FaceDown op 10-08-2005 13:59 ]

Groetjes, FaceDown.

• Bender
Ze zijn er wel met WiFi, kwam iemand tegen die had dat :)

Maar de link die jij aangaf is iets teveel van het goede, wil gewoon een stevig ding..
Liever niet openklap rommel ofzo, is te breekbaar.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dan zou ik niet weten wat voor toestel jij bedoelt. De MDA III komt in de buurt maar heeft geen Wifi.

Groetjes, FaceDown.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 13:29
FaceDown schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:29:
Dan zou ik niet weten wat voor toestel jij bedoelt. De MDA III komt in de buurt maar heeft geen Wifi.
De MDA III heeft wel WiFi :).

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ow ik dacht dat onderstaand draadje de MDA III betrof, maar de MDA Compact is blijkbaar weer wat anders. :)
HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 9

Groetjes, FaceDown.

• MarcoC
  • Laatst online: 28-11 13:29
Afbeeldingslocatie: http://www.sotovik.ru/images/review/T-MobileMDAIII/photo/img_004.jpg
Dat is de MDA III ;).

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 23:18
Ik kan in ieder geval de HP iPAQ 6340 van harte afraden. Is traag, loopt erg vaak vast... Het ergste is misschien nog wel dat hij soms vastloopt zonder dat dat zichtbaar is, ik ben dan alleen niet bereikbaar. Irritant is het als ie crasched net als je de telefoon wilt opnemen, gebeurt ook regelmatig. Zelfs met de nieuwste firmware.

Als ik nu perse zou moeten kiezen voor een PDA/telefoon combinatie zou het de Palm Treo 650 worden, vriend van me heeft die en dat is echt een mooi apparaat. Is ook nog eens veel meer software voor te krijgen dan voor dat ding van mij :(

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Bender
Zo'n telefoon ziet er goed uit! :)
behalve die ranzige provider text :(

[ Voor 9% gewijzigd door Bender op 10-08-2005 14:56 ]

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Triloxigen schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 14:55:
[...]

Zo'n telefoon ziet er goed uit! :)
behalve die ranzige provider text :(
Hij is ook zonder provider branding te koop onder de naam Qtek 9090 en i-mate PDA2k. Je zou ook even kunnen kijken naar de Qtek 2020i (aka i-mate PDA2). De eerste 2 varianten (die indentiek zijn) hebben quad band en een slide out keyboard en een VGA camera. De laatste 2 varianten hebben geen slide out keyboard maar wel meer ROM, een snellere processor en MP camera.

Qtek 9090: http://www.qtek.nl/9090_features.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.qtek.nl/_images/9090_250x270.jpg

Qtek 2020i: http://www.qtek.nl/2020i_features.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.qtek.nl/_images/2020i_250x270.jpg

Alleen GPS.. tja... :?

[ Voor 21% gewijzigd door Eggy op 10-08-2005 15:10 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
wifi en gps samen in een apparaat is er dus nog niet. Komt binnenkort wel met een qteck en bij de HP 6715(zoiets). De laatste heeft dan wel weer het zelfde model als de 6515. Als je nog even geduld hebt komen er wel meer en vooral goedkopere apparaatjes die dit hebben.

• Bender
9090 vs s100

9090 heeft ..
..het dubbele aan RAM (128MB),
..seriele poort,
..3,5" scherm (s100 2,8),
..een toetsenbord,
..Wireless LAN,
..langer standy,
..4 banden

De s100 heeft..
..1.3 MP cam (9090 0.3)

• Bender
Die 2020i lijkt me zeer interesant, hij is iets goedkoper maar heeft wel een snellere cpu (400 tegen 500).

GPS gaat helaas niet lukken ben ik al achter ;) :(

[ Voor 37% gewijzigd door Bender op 11-08-2005 17:07 ]

Verwijderd

ik heb vorige week de QTEK S110 gekocht bij Mobile-Discounter! 128mb memory on board !

Ben er echt mega blij mee
Pagina: 1