Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Archos Gmini 402: Ondertitelen van een film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Archos Gmini 402 aangeschaft en ik wil graag een film met ondertitels erop zetten. Nou weet ik dat het met Pocketdivxencoder kan, maar ik wil de ondertiteling voor een gedeelte in de zwarte balk eronder krijgen. Is er een snelle manier om van Avi naar Avi te gaan met ondertiteling voor een gedeelte in de zwarte balk, want omzetten naar dvd, waarbij ik de ondertiteling wel kan krijgen waar ik wil, duurt gewoon te lang.

Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
iemand..?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
VirtualDub met plugin.
Had je ook ff in het Gmini 400/402 topic kunnen vragen, of even zoeken, het is namelijk al vaker voorbij gekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg je dan met Textsub 2.23 de ondertiteling in de zwarte balk?

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat voor zwarte balk bedoel je precies?

Verwijderd

Topicstarter
Onder de film, dus niet helemaal in t beeld. Met Vobsub kan je dan 'Extend to 4:3' doen, waardoor de onderiteling lager zit, maar dat lukt niet als je met Virtualdub bezig bent..

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet niet of je met VirtualDub kunt instellen waar de ondertiteling terecht komt, je kunt in ieder geval wel de grootte instellen.
Als ik jou was zou ik het ns in SA proberen, om te kijken of men nog een ander programma weet.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt!

Verwijderd

ik heb een plugin voor virtual dub die heet subtitler, by avery lee ofzo. die kan je bij filters laden, hij kent alleen ssa bestanden, ff converten dus. in virtual dub zit standaard ook een filter ingebouwd die naar 4:3 convert, dus met balken erbij. als je de subtitler dan _na_ die 4:3 filter neerzet, doet ie het

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, die plugin bedoelde ik dus ook :)
Die werkt erg makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
En die filter voor 4:3 heet..?

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 11:20
die filter heet resize (is niet speciaal voor 4:3 maar je kan het daarvoor gebruiken), eerst expand frame and letterbox image aanvinken en dan bij new width/height stel je de grootte van de film in (16:9 of 2.35:1 waarschijnlijk) en bij frame width/height stel je de grootte in van de film met balken (4:3)

[ Voor 11% gewijzigd door -Eraser- op 29-08-2005 17:01 ]

Verwijderd

ey rod, als je eens niks te doen heb, kan je het in de TS van deeltje 3 zetten?? :P

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Als jij eens even helder op een rijtje zet wat er precies inmoet, dan voeg ik het zo even toe ;)
Pagina: 1