Weet iemand mischien hoe je bij WindowsXP het plaatje verwijdert die bij een gebruiker staat? heb me een ongeluk gezocht maar ken niets vinden.
Dat staat gewoon in Configuratiescherm en dan bij Gebruikersaccount. Volgens mij kan je het dan daar instellenVerwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 12:45:
Weet iemand mischien hoe je bij WindowsXP het plaatje verwijdert die bij een gebruiker staat? heb me een ongeluk gezocht maar ken niets vinden.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Nee, daar kan je hem alleen wijzigen naar een andere afbeelding maar er staat niets over het weghalen van de afbeelding
Al eens een afbeelding van 1 pixel geprobeerd? ( wel de kleur blauw van de achtergrond natuurlijk...)
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Is natuurlijk wel de 'quick & dirty' oplossing.Coach4All schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 13:06:
Al eens een afbeelding van 1 pixel geprobeerd? ( wel de kleur blauw van de achtergrond natuurlijk...)
Is het een oplossing om de 'oude manier' van inloggen (weer) in te stellen?
Hier W2K, kan dus even niet de manier posten, weet wel dat ik dat thuis gebruik
[ Voor 4% gewijzigd door Jester-NL op 10-08-2005 13:46 ]
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Via dat zelfde scherm ("control userpasswords"): "De manier waarop gebruikers aanmelden wijzigen" kan je het welkomstscherm uitzetten. Dat had je door even te klikken ook wel kunnen vinden denk ik. In Home Edition bestaat het oude ctrl-alt-del dingetje niet meer, of is geblokkeerd.
Ik zet nog even [XP] in de topictitel. dit per de Windows Operating Systems - Policy. Probeer daar zelf even op te letten in het vervolg
Probeer ook iets vollediger te zijn in je topicstart, en vermeld wat je al hebt geprobeerd, en wat er allemaal niet lukte
Pro of Home is voor dit soort dingen namelijk ook best essentieel om te weten
Ik zet nog even [XP] in de topictitel. dit per de Windows Operating Systems - Policy. Probeer daar zelf even op te letten in het vervolg
[ Voor 10% gewijzigd door sanfranjake op 10-08-2005 14:11 . Reden: helft tekst vergeten 8)7 ]
bij services , de snelle gebruikerswisseling uitschakelen,, kan volgens mij ook nog ergens anders
zoek maar is op snelle gebruikerswisseling
jow
zoek maar is op snelle gebruikerswisseling
jow
--->--> www.zwartemerel.nl <--<---
echt veel heb ik niet geprobeerd, zoveel verstand heb ik er neit van, enige wat ik probeerde was dus bij het kiezen van een afbeelding te kijken of er de optie was om geen afbeelding te nemen alleen was dit er neit.
en ik gebruik xp pro. editie.
EDIT:
een plaatje van 1 bij 1 pixel gebruiken helpt niet
hij toont dan alsnog het kadertje waarin normaal de afbeelding staat, met een blauwe kleur erin
en ik gebruik xp pro. editie.
EDIT:
een plaatje van 1 bij 1 pixel gebruiken helpt niet
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2005 14:53 ]
niemand die het weet?
op een ander forum werd al het voglende gezegd:
"dat kan in het register, moet je maar eens kijken bij hkey current user d8 ik dan kan je em bij jezelf weghalen...."
alleen ik heb daar een beetje zitten kijken maar kon niets iets vinden dat duidelijk over deze afbeelding ging, dus ik heb ook maar niets zitten proberen
op een ander forum werd al het voglende gezegd:
"dat kan in het register, moet je maar eens kijken bij hkey current user d8 ik dan kan je em bij jezelf weghalen...."
alleen ik heb daar een beetje zitten kijken maar kon niets iets vinden dat duidelijk over deze afbeelding ging, dus ik heb ook maar niets zitten proberen
Pagina: 1