Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Iets besteld maar krijg geen antwoord meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit hier moet posten?
Maar ik heb vorige week maandag een telefoon besteld bij een niet nader genoemd bedrijf. Die ik vervolgens een e-mail heb verstuurd met of mijn geld al was binnengekomen, en of mijn telefoon al evt. onderweg was... En paar minuten later kreeg ik netjes e-mail dat de telefoon besteld was en dat me geld ontvangen was.

Na een paar dagen niets te horen gekregen te hebben, belde ik maar op over het hoe en weer met de bestelling. Hij zei dat telefoon gister besteld was en dat ze hem maandag binnen kregen, en dinsdag of woensdag zou ik hem dan krijgen.

Maar na verder geen e-mail te hebben gehad ben ik weer gaan bellen, om te vragen over het hoe en wat? Maar er werd niet opgenomen, na stuk of 5x te bellen op maandag, en 4x op dinsdag, ga ik het niet proberen om vandaag weer de moeite te doen. Verder heb ik al 3 e-mails verstuurd zonder antwoord terug te hebben gekregen.

Ik vraag me nu serieus af wat ik hier mee moet? Ik kan moeilijk iets doen als niemand opneemt oid..

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 14:20

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tja, als je het bedrijf niet noemt kunnen wij weinig ervaringen of meer info geven. Het kan zijn dat ze het erg druk hebben, met vakantie zijn van alles..

Het lijkt mij dat je hem vandaag of morgen kan verwachten. Dat was toch toegezegd? Waarom bel je dan nog zovaak? Ik zou het even afwachten, en dan donderdag als je nog niets hebt ontvangen weer een contact proberen op te nemen.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 09:20

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ga er langs als je in de gelegenheid bent en anders blijft het toch echt bij bellen? Zijn ze niet dicht ivm vakantie ofzo. Er zijn nog achterlijke bedrijven die dan de toko gewoon dichtgooien namelijk :X

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
Het bedrijf is GSM.TV
En ik bel zovaak omdat ik toch misschien nog een andere telefoon wil en ze niet op e-mails reageren, dus ik vraag me gewoon af over het hoe en wat... en als het verstuurd is dan krijg je der ook een e-mail over volgens de Shop Survey..

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wacht een paar dagen en probeer het nog een keer. De meeste bedrijven gaan niet zomaar in lucht op en gezien de leeftijd van de surveys in de Shop Survey van deze shop zal dit ook niet zomaar gebeuren. Ik gok er dus op dat men druk is of op vakantie is. Ennieweejs, dit forum is niet bedoeld voor dit soort inhoudelijke vragen en dus doe ik je topic op slot.

Dit topic is gesloten.