Hallo,
Sinds 2 dagen geleden is er een vreemd fenomeen op de pc van mijn vader.
Het eerste was dat zomaar een map met een aantal submappen + bestanden is verdwenen.
Dit was op de schijf nergens weer te vinden.
Erg groot probleem, want er staan veel persoonlijke dingen zoals foto's en brieven in.
Dus het eerste wat ik heb gedaan is kijken of de mappen verborgen waren.
Dit was niet het geval.
Daarna gezocht op bestanden *.jpg en *.doc om te kijken of ze ergens aanwezig waren.
Maar de hele map "Documenten van jan" die ik zelf aangemaakt heb op de "D" drive was nergen weer te vinden.
Toen heb ik besloten om een Systeem herstel te doen.
Na het systeemherstel was alles gelukkig weer terug.
Wat het probleem was kan ik niet vertellen, alleen dat het erg vreemd was dat alles zomaar weg was.
Nu een dag later heb ik hetzelfde probleem, maar nu zijn _ALLE_ bestanden en snelkoppelingen van het bureablad verdwenen en ze zijn nergens weer te vinden.
Dus maar weer geprobeert om een systeem herstel te doen.
Deze keer was het jammer, ik heb het niet terug kunnen halen.
Wel werken alle programma's naar behoren.
Ik heb er al verschillende antivirus en anti spyware software over heen gehaald maar niks gevonden.
Zijn er misschien mensen hier bekend met dit probleem?
Want voordat ik alles opnieuw ga installeren wilde ik de vraag hier nog even neerleggen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Sinds 2 dagen geleden is er een vreemd fenomeen op de pc van mijn vader.
Het eerste was dat zomaar een map met een aantal submappen + bestanden is verdwenen.
Dit was op de schijf nergens weer te vinden.
Erg groot probleem, want er staan veel persoonlijke dingen zoals foto's en brieven in.
Dus het eerste wat ik heb gedaan is kijken of de mappen verborgen waren.
Dit was niet het geval.
Daarna gezocht op bestanden *.jpg en *.doc om te kijken of ze ergens aanwezig waren.
Maar de hele map "Documenten van jan" die ik zelf aangemaakt heb op de "D" drive was nergen weer te vinden.
Toen heb ik besloten om een Systeem herstel te doen.
Na het systeemherstel was alles gelukkig weer terug.
Wat het probleem was kan ik niet vertellen, alleen dat het erg vreemd was dat alles zomaar weg was.
Nu een dag later heb ik hetzelfde probleem, maar nu zijn _ALLE_ bestanden en snelkoppelingen van het bureablad verdwenen en ze zijn nergens weer te vinden.
Dus maar weer geprobeert om een systeem herstel te doen.
Deze keer was het jammer, ik heb het niet terug kunnen halen.
Wel werken alle programma's naar behoren.
Ik heb er al verschillende antivirus en anti spyware software over heen gehaald maar niks gevonden.
Zijn er misschien mensen hier bekend met dit probleem?
Want voordat ik alles opnieuw ga installeren wilde ik de vraag hier nog even neerleggen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.