Toon posts:

[isdn] speedlinq zonder kpn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Een vraag...

Ik woon boven een winkel en wil adsl nemen bij speedlinq. Daar in de winkel, ligt isdn nu... dus het nt1 kastje en quattrovox gebeuren.
Ik zelf heb geen kpn, dus kan ik gewoon de splitter voor nt1 drukken zonder dat die winkel er last van heeft?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Mooie vraag voor een ISP natuurlijk, daar hebben ze een helpdesk voor en is GOT niet voor bedoeld.

Als jij ADSL aanvraagt op die lijn zet je de splitter voor de NT1 en heeft de ISDN lijn daar geen hinder van. Waar je wel op moet letten is dat de NT1 van een type S4 of nieuwer is anders zouden er problemen kunnen zijn met een splitter.

En let op dat er geen actief alarmsysteem overheen loopt over die ISDN lijn. De lijn wordt namelijk onderbroken bij aanleg van DSL en kan onderbroken zijn bij onderhoud voor korte periode's soms. Dan wil je niet dat je alarm steeds afgaat en de meldkamer mensen naar je pand stuurt....

Je kan ook gewoon een analoog belbudget lijntje aanvragen, duurt 5 dagen en kost je eenmalig €47 euro aanleg. €9.95 per maand en na 5 dagen opgeleverd. Even kijken of je kiestoon hebt na opleveren en of je kan bellen & gebeld worden. Dan DSL aanvragen op die lijn is ook een optie.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom ik het hier vraag is omdat speedlinq zelf niet 1 van de snelste is op het gebied van iemand te woord staan.

Bedankt voor de info waar ik op moet letten.

Nog 1 klein vraagje voor de zekerheid, ik kan dus wel wel internet nemen zonder dat ik een kpn abonnement heb. Ik heb namelijk een tel. aansluiting in m'n woonkamer en die is nu dan dood.