Hoi,
wie weet hoe ik een account aan kan maken waarmee ik alleen kan uploaden met ioFTPd?
Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet om met een gebruoiker te uploaden.
Ik heb de beschrijvingen doorgenomen ...maar ik kom er niet zo uit...
ik heb in mijn "ioFTPD.ini" file de volgende regel staan:
#------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[VFS]
###
# Default attributes for files & directories
#
# Required Parameters: <filemode> <owner uid>:<owner gid>
#
Upload = /UPLOADS/* -look_upload *
#------------------------------------------------------------------------------------------------------------
deze regel "Upload = /UPLOADS/* -look_upload *" zou ervoor moeten zorgen dat ik met de gebruiker "look_upload" kan uploaden in de /UPLOADS/ folder.
maar het gaat niet
doe ik iets fout of.......
wie weet hoe ik een account aan kan maken waarmee ik alleen kan uploaden met ioFTPd?
Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet om met een gebruoiker te uploaden.
Ik heb de beschrijvingen doorgenomen ...maar ik kom er niet zo uit...
ik heb in mijn "ioFTPD.ini" file de volgende regel staan:
[VFS]
###
# Default attributes for files & directories
#
# Required Parameters: <filemode> <owner uid>:<owner gid>
#
Upload = /UPLOADS/* -look_upload *
deze regel "Upload = /UPLOADS/* -look_upload *" zou ervoor moeten zorgen dat ik met de gebruiker "look_upload" kan uploaden in de /UPLOADS/ folder.
maar het gaat niet
doe ik iets fout of.......