Toon posts:

game theatre xp 7.1 headset prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb dus een groot probleem met mijn hercules game theatre xp 7.1 (ik heb al wat gezocht en vind niemand met het zelfde probleem eigenlijk hier op tweakers.). Ik heb alle laatste drivers en ik zit met een 5.1 sound erop aangesloten. Alles werkt perfect voor sound dus, nu wil ik zelf wat inspreken, hier bevind zich dan ook het probleem: Als ik iets inspreek moet ik alles op max zetten het knoppetje vooran open draaien (zodat het groene lampje brand) dit gedaan alles goed , ik kan spreken en ja ik hoor mezelf als ik het opneem (een beetje stilletjes maar oke). Als ik nu een muziekje opzet en ik hou men koptelefoon op dus headphones geven geluid en ik spreek iets in , dan hoor ik ook dat geluid dat zich afspeelde. Ondanks dat ik headset op heb. Als ik nu ventrillo/teamspeak of skype gebruik. Het is allemaal hetzelfde. Al mijn sounds dat ik hoor krijgen de anderen ook te horen als ik iets wil zeggen ook al zet ik alle geluid af of zet ik headset op. Waaraan kan dit liggen ? dit mag toch normaal niet zo zijn, dit moet ergens een verkeerde setting zijn of verkeerd geconnecteerd. Maar waar ?

Graag had ik jullie hulp gehad

Mvg Zage