Compac Armada e500

Pagina: 1
Acties:

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:13
Het probleem is als volgt:

De knoppen op me laptop om me geluid te regelen werken niet onder windows XP..
Onder windows 2000 werken de knoppen wel.

Heb al tijdje gezocht, en de betreffende software van compaq geinstalleerd voor de knoppen voor de laptop, maar ze werken nog steeds niet.

Dit probleem is alleen onder windows XP onder 2000 werken ze wel gewoon.

Misschien iemand ervaring met dit probleem, of de oplossing eventueel weet?

Alvast bedankt,

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

waarom wil je perse WinXP dan?
als het wel werkt onder Win2K zou ik gewoon daar voor gaan...
doet echt niet onder voor XP hoor, of je moet die loodzware shell van XP als een groot voordeel rekenen...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-12 19:43
Op mijn Armada E500 werken die knoppen prima onder XP als je de EAB (easy access buttons) software hebt geinstalleerd. Dit bestand kun je op de HP site vinden en heet SP20295.EXE

• FidoDido
Ik moet windows xp op me laptop hebben voor me school |:(

Had er ook 2000 op en liep ook goed, maar het is verplicht windows xp met sp1 erop te hebben.

Ander had ik ook lekker 2000 erop gehouden ;)

• FidoDido
EdwinB schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:19:
Op mijn Armada E500 werken die knoppen prima onder XP als je de EAB (easy access buttons) software hebt geinstalleerd. Dit bestand kun je op de HP site vinden en heet SP20295.EXE
Heb ik al geinstalleerd werkt nog niet, zoals ik al zei heb de betreffende software allemaal geinstalleerd maar het heeft nog geen suc6..

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-12 19:43
Om het je helemaal makkelijk te maken:

http://h18007.www1.hp.com...da/us/download/17547.html

• FidoDido
Zoals ik dus al zei die werken niet ;)

Daarom vraag ik het hier ;) ik weet ook wel dat je die moet hebben, maar als ze niet werken onder xp is er dus iets anders aan de hand, en is me vraag of iemand een eventueele oplossing weet.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

zit er in de bios ook niets? laatste biosversie er op? (als er uberhaupt een andere is)

btw, je topictitle is fout, tis "Compaq", met een "q" aan het eind ipv een "c" ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• FidoDido
FireWurX schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:13:
zit er in de bios ook niets? laatste biosversie er op? (als er uberhaupt een andere is)

btw, je topictitle is fout, tis "Compaq", met een "q" aan het eind ipv een "c" ;)
Laatste bios update heb ik ook al gedaan, en dat maakte ook niet uit.

Alleen waarom 2000 wel en xp niet is me dus een raadsel |:(

Ja was al beetje laat he tik foutje moet kunnen ;)

Verwijderd

ik heb dus precies hetzelfde probleem. Bij mij werkt die software ook niet voor de volume knopjes. Zeer irri.

Verwijderd

Downloaden sp20191.exe ook op HP site, herstarten en de geluidsknopjes doen het !!! succes

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
wat je ook kunt proberen is een thirdparty software programma, ik had was zelf de drivers kwijt voor mijn BenQ tobo, en ik heb nu met het programma http://hotkeybind.sourceforge.net/ (hotkeybind) de knopjes werkend gekregen, het leuke is dat je ze nu ook andere functies kunt geven, geluid omhoog en omlaag zitten er iig gewoon bij.

(mijn forward en backbrowser buttons op mijn toetsenbord zijn nu geluid harder en zachter :))

Hotkeybind hoeft je toetsenbord of pc of watdan ook niet te herkennen, hij kijkt gewoon of er een signaal binnen komt en vangt dat af met een commando. Ik werk zelf met Xp trouwens

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1