[DVD] Provision DVD3854PR dvd-speler bij de Blokker

Pagina: 1
Acties:
  • 3.067 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113560

Topicstarter
Heb vanmiddag deze dvd-speler gekocht bij de blokker. Voor 40 Euro hoef je niet zo heel veel te verwachten. Mp3cds speelt ie perfect af. Geluid is goed. Alleen bij het afspelen van een dvd heb ik wat aanmerkingen.

Legale dvds zoals de Band Of Brothers set speelt hij wel af, alleen verschijnt er constant een soort scherming op het beeld, net alsof de kwaliteit zeer slecht is( B.v. het afspelen van een 700 mb film op je dvd speler). Als ik een gebrande dvd afspeel zonder b.v een menu dan lukt het prima.
Je zou het eerder andersom verwachten.

Ik heb de dvd-speler direct via scart op mijn tv aangesloten, alle instellingen nagelopen.
Misschien dat een gold-plated scart kabel kan helpen?

Mijn belangrijkste vraag is of er meer mensen zijn die precies dit typenr bij de Blokker hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
hmm ik wil een dvd speler kopen (audio sonic dvd speler is na een korte tijd kapot gegaan). mijn ouders wilde die dvd speler van blokker hebben omdat het goedkoop is. maar nu ik het zo leest heb ik zo mijn twijfels.

dus de beeldkwaliteit is niet echt om over na huis te schrijven he? heb je nog andere problemen met bijvoorbeeld vcd's? en problemen met ondertitelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144771

Hey,
Ik heb ook deze dvd speler gehaald en heb precies dezelfde ''problemen''.
Ik heb em niet via scart , maar via de 3 tulpstekkers op de tv zitten.
Met zwart beeld heeft hij blokjes bij sommige dvds:S
Had jij al met gold... cabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152641

Hi,

Ik heb ook deze DVD player gekocht.
Kwaliteit is idd niet super, super, maar dan kan of mag je ook niet verwachten voor 40 euro.
Als 2-de DVD speler voor op slaapkamer of kinderkamer: ok.
Als 1-ste DVD speler voor in living: toch maar niet. Dan zou ik toch maar een duurder (lees: ander merk) kopen.

Het rare bij deze speler is nu dat hij originele DVD's niet afspeelt.
Veel ratelgeluid, maar niks beeld en klank.
Walt Disney's Dinosaur en Winnie de Pooh Lollifanten en Belle en het Beest: alles origineel en niks speelt ie af.
Copies speelt hij dan zonder probleem af.

Raar, het lijkt wel of ze willen dat we alles kopiëren... dan maar...

Je zou het idd eerder omgekeerd verwachten.

Raar...

Mvg,

MTBiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121807

Ik heb m ook gekocht en mijn klacht is dat bij donker beeld de lichtsterkte lijkt te flikkeren. Bij scenes buiten zie je het niet en heb je er geen last van, maar bijvoorbeeld bij Lord of the Rings ( veel donkere beelden) zie je het constant. Het is echt irritant en heb er nu al spijt van dat ik m gekocht heb.

Ik denk dat er deze week nog mee terug ga. Wat mij betreft hoef ik ook geen andere van hetzelfde type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220307

zoek de electr.schema van de dvd provision type dvd 3854PR + de PRDVD3100 voor te kennen herstelen met de type van de ic,s en transistor van de voeding di es kapot en met een fabricatie n° en niet de echt type referancie.dank-u voor de informatie.mijn Imail adr.is:philippe.dewit@skynet.be
Pagina: 1