een raar verhaal: start mijn pc op en krijg een POST melding (het bekende vrouwtje): kon het niet goed verstaan, alleen het woord video kon ik eruit opmaken. andere agp kaart geprobeerd: zelfde, pci vga erin: zelfde, alle kabels eraf, kaarten eruit, membanken eruit op één na: zelfde, cmos gereset: zelfde, las hier ergens in het forum: gewoon je pc opstarten met het cdeetje van je mobo.
Heb ik gedaan, ik zie hem ff lezen en pc schakelt zichzelf uit. Daarna deed ie helemaal niets meer!!!!
geen fan, geen led niets, alleen het power ledje op mijn mobo brandt nog. dacht dat mijn voeding het begeven had. heb er een andere ingebouwd (nieuw) nog steeds helemaal niets !!!!
.
wie heeft dit wel eens meegemaakt???? is het mijn CPU of mijn mobo ??? HELP!!!!!
specs: P4P800deluxe
P IV 2.4ghz
4X 256mb ram twinmos
120 gb maxtor SATA
20 gb maxtor IDE
Asus gforce 5600TD.agp8x
Heb ik gedaan, ik zie hem ff lezen en pc schakelt zichzelf uit. Daarna deed ie helemaal niets meer!!!!
geen fan, geen led niets, alleen het power ledje op mijn mobo brandt nog. dacht dat mijn voeding het begeven had. heb er een andere ingebouwd (nieuw) nog steeds helemaal niets !!!!
wie heeft dit wel eens meegemaakt???? is het mijn CPU of mijn mobo ??? HELP!!!!!
specs: P4P800deluxe
P IV 2.4ghz
4X 256mb ram twinmos
120 gb maxtor SATA
20 gb maxtor IDE
Asus gforce 5600TD.agp8x