Fotocamera gezocht, tips?

Pagina: 1
Acties:

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Sinds ik perongeluk op fotografie heb geklikt, ben ik vaak terug gekomen om te kijken. Ik ben onder de indruk! Ik weet dat mijn moeder ook goed kan fotograferen. Alleen ze heeft geen digitale camera jammer genoeg, nu is mijn vraag.

Ik zoek een goede digitale camera waar je snel en mooie foto's mee kan maken.

Niet te duur, (hooguit 150/200 euro). En makkelijk in gebruik met natuurlijk veel functies! Mischien 2e hands een optie?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groeten FiXeR

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Hoi Fixer,

Welkom op het fotografie gedeelte...

Allereerst... het maken van mooie foto's ligt meer aan de fotograaf dan aan de camera... Op dit moment is nagenoeg elke camera in staat om een technisch correct belichte opname te maken. (en ja, een camera/lens combi van 5000 euro maakt kwalitatief mooiere foto's dan eentje van 150 euro (logisch)

Wat bedoel je met "snel foto's maken"? bedoel je hiermee een makkelijke bediening?

Natuurlijk kan je niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten..

2e hands is zeker een optie ja... kijk eens op ebay of op marktplaats/speurders

Voor de rest kunnen wij nog weinig voor je betekenen.
Lees eerst ff zelf de sticky topics.. daar staat al heel veel in.
Voor de rest is op bijna elke vraag al een bestaand topic.. zoek dus ook ff.

Heb je dan een gerichtere vraag, dan zien we je graag terug..

Belangrijk is dat je moeder of jij goed weten wat je wilt.. dus welke opties wel en welke niet..

Succes ermee

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 2 ;)

En nog wat pedagogisch gelul: Foto's maak je zelf, dat doet een camera niet voor je.

[ Voor 38% gewijzigd door kenneth op 09-08-2005 20:55 ]

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
haha,, ja

bedankt voor de snelle reactie's,

met snel foto's maken bedoel ik: Ik zit in de auto in duits land en zie een grappig nummerbord, en daarvan ff snel een foto van maken, dus niet opstart tijd enzo.

Ik zal een rondkijken

Groeten FiXeR