Toon posts:

[X460]DRM afbeelding + mms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net via jamba.be een leuke afbeelding gedownload om via een mms mee te versturen, als ik de afbeelding toevoeg zegt m'n gsm (een samsung X460, : DRM afbeelding toevoegen onmogelijk). Nu heb ik al wel eens van DRM (Digital Rights Management) gehoord voor audiobestanden maar voor afbeeldingen ?, ik heb betaald voor de afbeelding dus waarom zou ik hem dan niet kunnen verznden via mms?

Iemand ervaring met dit vervelend probleem?

Verwijderd

Topicstarter
*klein kikje* weet iemand dit misschien?

• neh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:11

neh

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:34:
ik heb betaald voor de afbeelding dus waarom zou ik hem dan niet kunnen verznden via mms?
Voor gebruik op je eigen telefoon als wallpaper oid ja. Als je hem naar iemand anders stuurt dan heeft die er niet voor betaald, maar beschikt dus wel over die afbeelding. Vandaar de toepassing van DRM en lijkt me sterk dat je er wat aan kunt doen.

XT, 640K ram, 20 MB harddisk, MS-DOS 4.0...

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tja, zal wel beveiliging zijn zodat je het prentje niet naar jan en alleman kunt doorsturen. Als zij het willen moeten zij er ook voor betalen, zo redeneert het bedrijf in ieder geval.

Als jij een CD koopt mag je die ook niet zonder meer voor je vrienden rippen en de MP3's doorsturen hoewel je wel voor de CD hebt betaald.

offtopic:
Jamba :X :r

Verwijderd

Topicstarter
Dat komt er dan op neer dat je nooit ergens een afbeelding kunt downloaden die je dan via mms kan doorsturen naar iemand? ik wil namelijk iemand verassen met een mmsje omdat zij jarig is, en daar dan een gepaste afbeelding bij, maar dat gaat dus niet of moet ik dan ergens anders zijn ? :s

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Waarom afbeeldingen kopen?
Men neme google en je zoekt op het plaatje welke je wil, je download het en je zet hem op je telefoon (volgens de samsung site heeft die telefoon van jou een verbinding met de pc doormiddel van een kabel, als je geen kabel hebt dan zet je dat plaatje gewoon op je webspace en ga je die downloaden via de wap browser)

Verwijderd

Topicstarter
kan dat allemaal maar zomaar ? :s downloaden via wap van een webspace?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
of het kan met jou toestel weet ik niet zeker, je kan het wellicht proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een plaatje geupload naar mijn .be Webspace, en er dan heen gewapt maar hij deed het niet...:s

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand me mss kunnen helpen door iets naar mij toe te mmsen? iemand die zo vriendelijk is? als iemand dat zou willen doen zou ik heel dankbaar zijn, heb al veel besteld via inet, maar krijg maar nisk aan de wap functie en dan zo op een inetpagina komen gaat ook niet, en een datalink kabel heb ik niet voor m'n gsm.

Neem contact met me op via: msn@pcmodders.be (msn) of mail: steve.vos@scarlet.be

heel hard bedankt voor diegene die dit wil doen voor me !

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
symbian os doet niet moeilijk over drm :P
Pagina: 1