Toon posts:

Mijn documenten redirecten

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee pc's me XP en worden beide door het zelfde groepje gebruikt. Nu is het irritant als een bepaald bestand net op de andere pc staat. Hoe kan ik zorgen dat mijn documenten wordt geredirect over het netwerk.

Ik heb dit al gedaan op de ene pc waar de map lokaal blijft meer dit wil niet op de andere pc die naar de andere pc moet verwijzen. dit heb ik geprobeerd via start - mijn documenten en dan eigenschappen en dan doel aangeven. Dit is een account met beperkte rechten.

Verwijderd

Heb je zelf al ergens op google of het forum gezocht?

Tevens eenbeetje magere informatie... hoeveel verschillende users op hoeveel pc's... ?

Wat ik zou doen is een share maken op een pc, en dan die folder redirecten naar die map op beide pc's.... eventueel ook een driveletter voor aanmaken...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De rechtermuisknop eigenschappen kan wonderen doen, want daar kan je ook gewoon een unc-pad opgeven. Op de map de juiste rechten geven, deze delen en je bent klaar. In een domein doe je dit met folder redirection, waar je al een topic over hebt lopen. Daar kan je dan ook gewoon verder gaan, aangezien we crossposten niet op prijs stellen. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.