Toon posts:

Philips PCVC665K (webcam)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al tien tlalen malen geprobeerd dit klote webcammetje te installeren op win98se

elke x onder het installen krijg ik blauw scherm... met daarop gezeik over vxd... en dan kan ik me comp rebooten want niks wil meer...

weet iemand hoe hem wel werkend te krijgen????

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb een leuke en minder leuke mededeling voor je.

1. Ik heb het probleem ook gehad, en was met de nieuwste drivers zo opgelost! (Versie 1.5)
2. Het minder leuke nieuws: Je kan 'm vanaf www.pcstuff.philips.com downloaden, alleen die site ligt lam voor onderhoud ofzow als je op "Webcam" klikt. Dus heb geduld!

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
ok iig bedankt voor het snelle antwoord... want heb al bijna die webcam het raam uit gegooit...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Gewoon effe diep ademhalen,het is Philips hè, dus heb geduld, mijn Webcammetje doet het ook niet, want in Win 2K heb je voor de helft je oude drivers en voor de helft die nieuwe nodig, maar ik weet niet meer hoe dat moest, en alleen die handleiding hoe dat moet staat GVD op die site :')

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

OK, je kan de drivers donloaden hoor, Philips is weer online!

Suc6

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vanaf hier is het nog vel makkelijker!http://www.pc-cameras.philips.com/

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
ik zie daar niet de pcvc665k staan hoor... wel de versies eromheen maar deze niet:(

Verwijderd

Topicstarter
ok, het is al gelukt en hij werkt...

Verwijderd

Topicstarter
en op dit moment, wil hij weer niet werken:(

ik wor dhier gek v... heeft iemand misschien een werkende oplossing?????

Verwijderd

misschien niet de oplossing die je wil horen, maar winME ondersteunde standaard mijn philips webcam!! (8>
beetje brute oplossing, maar het werkt...

Verwijderd

Topicstarter
het is dat ik niet aan de ME wil... ikke ga zo win98 (zonder se) installen... want hij werkt wel goed onder win98 op ene andere pc...
Pagina: 1