Hoe kom ik van die KPN-marketeers af?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De afgelopen twee weken heeft KPN me gebeld of ik met mijn mobiel, ADSL en/of vaste lijn (gebruik nu vnl Bel1649) weer terug naar hen wil. Daarnaast is mijn vriendin op haar mobiel gebeld of ze een KPN-abbo wilt hebben. Als ik vraag hoe ze aan mijn telefoonnummers komen, komt er geen concreet antwoord.

Iemand enig idee waarom KPN mij (en anderen, ik heb meer klachten gehoord) plat belt voor weet-ik-het-wat? :? Echte acties hebben ze momenteel niet, het lijkt bijna alsof ze abonnees willen scoren voor een bepaalde datum. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zo... Infofilter/Stichting Zelfregulering DM. KPN en andere multinationals zijn hierbij aangesloten.

link:aangesloten bedrijven. (.pdf)

[ Voor 27% gewijzigd door robert-630 op 09-08-2005 19:59 ]

• pven
  • Niet online
@ robert-630 : daar heb ik me lang geleden reeds aangemeld en sinds die tijd ben ik ook niet meer gebeld. Daarom verbaast het me dat juist KPN met plat belt en dat mijn vraag hoe ze aan mijn nummer komen, wordt ontweken (ze negeren die vraag gewoon enb laten maar door).

@ tiscali : tsjemig, dat ziet er amateuristisch uit :X

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:04:

@ tiscali : tsjemig, dat ziet er amateuristisch uit :X
ken der niks aan doen ,moet je bij de maker zijn :+

ging me meer om het script wat er staat

http://www.xs4all.nl/%7Eegbg/tegenscript.html B)

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
als ik je verhaal zo lees dan ben jij 1 keer gebeld door KPN en wel 2 weken geleden en is je vriendin ook 1 keer door KPN gebeld. Wat is het probleem?
Hoe ze aan je nummer komen lijkt me wel duidelijk, je hebt een KPN aansluiting voor je vaste lijn neem ik aan dus ze hebben jouw nummer gewoon aangezien je klant bent. Hoe ze aan het nummer van je vriendin komen zou ik zo niet weten, misschien een powerdialer die random nummers gaat bellen en telefoons die overgaan doorschakeld naar een medewerker, zou kunnen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• pven
  • Niet online
argro schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:11:
als ik je verhaal zo lees dan ben jij 1 keer gebeld door KPN en wel 2 weken geleden en is je vriendin ook 1 keer door KPN gebeld. Wat is het probleem?
Ik ben drie keer gebeld, voor ieder aanbod hebben ze me apart gebeld. :/
Hoe ze aan je nummer komen lijkt me wel duidelijk, je hebt een KPN aansluiting voor je vaste lijn neem ik aan dus ze hebben jouw nummer gewoon aangezien je klant bent. Hoe ze aan het nummer van je vriendin komen zou ik zo niet weten, misschien een powerdialer die random nummers gaat bellen en telefoons die overgaan doorschakeld naar een medewerker, zou kunnen.
Dat ze mijn nummer hebben, daar twijfel ik niet aan; ik ontvang immers iedere twee maanden een rekening. Waarom ze me bellen en geen antwoord geven, vind ik raar. Het lijkt bijna alsof er een 'tussenhandel' is die uit naam van KPN van-alles moet gaan verkopen.

Pagina: 1