Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Leuk zo'n ppc. Je kan het misschien vragen in de nieuwsgroep nl.comp.sys.mac
Het stikt daar van de Mac freaks.
Het stikt daar van de Mac freaks.
kan je lekker mee grazen!!!! moohoo!!! DPC ROELZ!!!
Elect a clown, expect a circus.
Die mac newsgroepen is wel een idee. Ik heb nog nooit van mn leven een Apple gezien (afgezien dan van een imac bij een bezoekje aan de primafoon hehe), laat staan ermee gewerkt, dus ik heb geen idee wat te verwachten. Enigste wat ik weet is wat het type is en dat er MacOS 8 op staat.
Die dingen kunnen toch ook Linux draaien??
Die dingen kunnen toch ook Linux draaien??
Computer specs
80MHz PPC 601? Die dingen zijn _retetraag_. Tot nu toe vind ik alle Macs trager dan 170MHz PPC 604 traag. De G3's en iMacs zijn de eerste Macs waarvan ik kan zeggen dat ze snel zijn (andere muis eraan hangen helpt ook gigantisch, ding lijkt gewoon sneller omdat je niet mee zo moet hannessen met de muis).
Ach, hij's gratis
Computer specs
Ik ken iemand met een PowerPC 100 Mhz (16 MB) en ik moet zeggen, het is wel lachen en ik vond het niet traag (wel klotemuis). Als er goede video/audio/grafische progs op staan --> gewoon houden en gebruiken. Kun je er geen nuttig doel voor vinden, probeer 'm dan weg te geven aan een kennis die echt een nul is op computergebied zoals mijn moeder, ken je niemand, douw er dan Linux op.
Maar eerst een maandje kloten om te kijken hoe zo'n mac nou in elkaar steekt lijkt me best wel interessant.
Maar eerst een maandje kloten om te kijken hoe zo'n mac nou in elkaar steekt lijkt me best wel interessant.
Quoten is geweldig... - boer Krelis
Verwijderd
= een leuk dingetje! Kun je lekker mee freubelen 
Heb zelf thuis een iMac en op m'n werk een G4!!! Ben dus qua snelheid aardig verpest... Maar ja... zoals er staat: hij's gratis!
Voor vragen.... ik lees het wel....
Heb zelf thuis een iMac en op m'n werk een G4!!! Ben dus qua snelheid aardig verpest... Maar ja... zoals er staat: hij's gratis!
Voor vragen.... ik lees het wel....
Pagina: 1