Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 00:09
Ik heb hier een Nokia 9300 en een probleem met synchronisatie. Ik heb de pc suite software geinstalleerd die bij de telefoon zat, maar dit werkte niet. Dus heb ik de nieuwste versie van pc suite geinstalleerd. Ook deze werkt niet zoals het zou moeten.

Alle functies van pc suite werken...... Maar het synchroniseren (belangrijkste) gaat niet goed. Als ik de eerste keer ga synchroniseren, dan zou ik een wizard moeten krijgen waar ik de instellingen kan maken. Dit gebeurt niet. Als ik op 'nu synchroniseren' klik, gebeurt er helemaal niks. Als ik op 'instellingen' klik gebeurt er helemaal niks. Ik kan dus niks instellen en ik kan niet synchroniseren.

Ik heb het programma al 2 keer gedeinstalleerd, en ik heb een oudere versie geinstalleerd, maar dit werkt niet! :(

Wie weet wat het probleem is?

• Double J
Niemand?

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00

Emiel1984

Made in NL

Hij word dus wel door je PC herkend ?

[LTS][MTS][HTS]

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:40

labooh

Jaja...

Heb het ook gehad met mijn 9500...
Kwam er na een paar keer proberen pas achter dat PC-Suite op een bevestiging zat te wachten om verbinding te maken met Outlook en Lotus notes. Dit schermpje zat achter de bovenliggende schermen en zag ik over het hoofd...
Kijk eens even of er nergens zo'n box open staat ;-)

iRacing Profiel

• Double J
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb het probleem nog steeds. Is er iemand die een soortgelijk probleem heeft / heeft gehad?
De hele pc suite werkt goed, alleen het synchroniseren en de settings daarvan werken niet...

Kan iemand mij helpen?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

de melding van weekendploeg ben ik ook een keer tegenaan gelopen, weet je zeker dat dat het niet is. Het is idd een popup van outlook die achter alle andere schermpjes beland.
Als het dat niet is, weet je zeker dat het niet de windows firewall is, want die wilt zich ook op de meest vreemde momenten met andermans zaken bemoeien.

Geen inspiratie

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:38
Ik werk bij een Nokia Service Punt en ik heb dit wel eens opgelost met een software-update. Als je ff belt met het voor jou dichtsbijzijnde service punt dan kun je daar een update laten doen (kun je bij Nokia niet zelf als eindgebruiker).

Ik kan vooraf niets garanderen, maar er is een goede kans dat het je probleem oplost. Als je toestel nog onder garantie valt (moet haast wel bij N9300) is het gratis. Maak wel een backup :)

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• Double J
op de oude pc met windows 2000 en office 2000 werkt het wel. Op een computer van een bedrijf met Windows XP sp2 werkt het ook.

Op de nieuwe pc met Windows xp sp2 en office 2003 (allemaal officieel) werkt het niet. De telefoon wordt herkend, alles van de pc suite werkt, maar de synchronisatie werkt niet :( , er gebeurt gewoon helemaal niks als er op het knopje geklikt wordt. Ook op de knop instellingen klikken heeft geen effect, er verschijnt gewoon geen instellingen scherm.

Met de telefoon is denk ik niks mis. Ik ga zondag proberen of ie werkt op mijn laptop (waarschijnlijk wel).

Moet ik trouwens eerst outlook openen voordat ik kan syncen? Lijkt me niet toch?

Wat is nou het slimste om te doen: Telefoon formatteren, computer formatteren en windows er opnieuw op (kost een hoop tijd, want er staan allerlei citrix verbindingen en nog een aantal van dat soort programma's op die ik opnieuw in moet stellen), telefoon updaten zoals hierboven staat?

• Double J
iemand?

• Double J
Ik kick mijn topic nog maar eens een keer, want de problemen doen zich nog steeds voor. Vandaag weer eens een keer naar gekeken, op allerlei computers werkt het, behalve op die computer.

Specs van de pc:

Asus A8N-SLI
AMD Athlon 64 3700+
Geforce 6600GT
1024 MB ram (kingston)
Tagan voeding (weet ff niet welke)
WD Raptor 36 gb
2 * seagate 7200.8 300 gb
DVD speler, brander etc.
Windows XP Pro SP2
Office 2003 SP1
Nieuwste Nokia PC Suite
etc.
etc.
Windows firewall staat uit.

Overigens werkt alles van de PC suite, afbeeldingen naar de telefoon sturen, ringtones, in de telefoon kijken etc.
Het enige onderdeel dat niet werkt is de synchronisatie, en dat is juist zo belangrijk. De knop instellingen kan aangeklikt worden, gebeurd niks. Synchronisatie kan aangeklikt worden, gebeurd niks.... Heel erg vaag dus.
CanonG1 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:24:
Ik werk bij een Nokia Service Punt en ik heb dit wel eens opgelost met een software-update. Als je ff belt met het voor jou dichtsbijzijnde service punt dan kun je daar een update laten doen (kun je bij Nokia niet zelf als eindgebruiker).

Ik kan vooraf niets garanderen, maar er is een goede kans dat het je probleem oplost. Als je toestel nog onder garantie valt (moet haast wel bij N9300) is het gratis. Maak wel een backup :)
Ik zou dit nog kunnen proberen, maar waarom werkt wel bij alle andere pc's en niet bij deze?

• Double J
Echt niemand met hetzelfde probleem toevallig?? Of iemand die een oplossing kan bedenken?

• Double J
Een maand later en nog steeds ben ik niks verder..... Kick :+

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:38
Bel anders de Nokia Help Line: 0900-202.19.77 (wel duur, € 0,45 p/m), die kunnen je altijd uitstekend helpen met dit soort problemen. Maar als het met maar één PC is dan maak je een goede kans dat je je PC opnieuw moet installeren.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Pagina: 1