Toon posts:

Muziek nummer Heeft iets met lingo te maken

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal ik zoek een nummer dat begint als die letters van lingo dat je hoort dat zoon woord gespeld word en of je dan ziet of het goed is met die geluidjes begint het en dan komt er in eens een base bij en dan gaan die geluidjes gewoon door maar ik weet niet meer hoe dat nummer heet ,. weet 1 van jullie het misschien
:)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, helaas voor jou hebben we hier een groot topic voor - dat al aan deeltje zovel bezig is :) Helaas voor jou, omdat dat de Tweakers Huiskamer is, en je daar gezien je posthistory nog niet in mag.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:50

Luke!

#Treinbaas
Dit staat niet in de huiskamer, misschien heeft 'ie al NSTM-toegang.

[ Voor 17% gewijzigd door Luke! op 09-08-2005 18:46 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
In NST dus ;) , na 50 posts mag je daarin.

Maar probeer eerst eens een fatsoenlijke zin te schrijven, het liefst met leestekens. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Roamor op 09-08-2005 18:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja nee daar heb ik nogal wat aan die leestekens,. Maar zo weet ik het nummer toch niet ,. Zou een van jullie in de huiskamer kunnen kijken of voor me kunnen vragen alvast bedankt
:)

Verwijderd

Hoe heet dit nummer? Deel 27

Dat topic moet je inderdaad hebben en het duurt nog even voordat je daarbij kan. Geen nood, GoT heeft ook een hele hoop andere, leuke tech gerelateerde onderwerpen. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.