Ik heb sinds gister mijn oude 1700+ CPU vervangen door een 166fsb 2800+ CPU op mijn Epox 8K3A+. Bios is geupdate, van te voren ook even gechecked op internet of dit uberhaupt wel kon en aangezien er al verscheidene tests waren gedaan door hardware sites met deze configuratie had ik er de volste vertrouwen in ....
Totdat ik BSOD's begon te krijgen. Heel spontaan, ene keer gaat het allemaal 2 uurtjes vrolijk door, andere keer klapt ie er na 5 min. al uit. Kan er op internet niks over vinden. Voltages heb ik nog even mee lopen spelen maar dat maakt voor als nog niets uit (heb alleen voltage van de VCore aangepast). CPU wordt max 59 graadjes
Verdere specs systeem:
350W AOpen PSU
EPOX 8K3A+
2800+ Barton
2x 512mb PC3200
ATI 9800SE @ PRO
NEC DVDRW
ASUS DVDROM
FDD
USB 2.0 PCI
Creative SB128
WLAN PCI
Zou het aan de voeding kunnen liggen overigens? Heb er ook nog 4 USB apperaten aan hangen (waarvan er 3 constant gebruikt worden)
Het BSOD scherm zegt niets bijzonders, alleen dat er een bijzondere fout is opgetreden bladiebladiebla.
Please help me
Totdat ik BSOD's begon te krijgen. Heel spontaan, ene keer gaat het allemaal 2 uurtjes vrolijk door, andere keer klapt ie er na 5 min. al uit. Kan er op internet niks over vinden. Voltages heb ik nog even mee lopen spelen maar dat maakt voor als nog niets uit (heb alleen voltage van de VCore aangepast). CPU wordt max 59 graadjes
Verdere specs systeem:
350W AOpen PSU
EPOX 8K3A+
2800+ Barton
2x 512mb PC3200
ATI 9800SE @ PRO
NEC DVDRW
ASUS DVDROM
FDD
USB 2.0 PCI
Creative SB128
WLAN PCI
Zou het aan de voeding kunnen liggen overigens? Heb er ook nog 4 USB apperaten aan hangen (waarvan er 3 constant gebruikt worden)
Het BSOD scherm zegt niets bijzonders, alleen dat er een bijzondere fout is opgetreden bladiebladiebla.
Please help me
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 18:15 ]