You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
nope, ik ook, onder firefox, nog niet onder andere browsers gecheckt..SithWarrior schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:34:
Hmm ik vraag het dan toch maar, is het een algemene storing dat Fok headlines het niet doen, of heb alleen ik daar last van?
|>
Tsja, Fok geeft geen rss feed op dit moment, dus dan kunnen wij ook geen headlines weergeven 
Ik zal kijken of ik een admin van Fok kan vinden die me hopelijk kan vertellen waarom, maar ik gok dat ze wel weten dat de rss uitstaat / stuk is
Ik zal kijken of ik een admin van Fok kan vinden die me hopelijk kan vertellen waarom, maar ik gok dat ze wel weten dat de rss uitstaat / stuk is
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
psssst moto-moi: wij connecten direct op hun DB
Intentionally left blank
Ohjee hebben ze T.net DB account gebanned
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Fok! heeft de laatste tijd ook last van DDOS aanvallen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Verrek, ik dacht dat dat laatst was aangepast
Nouja, dan is het dus gewoon jouw schuld dat het niet meer werkt
Ik zal zo eens een kijkje doen; de cron geeft zelf iig geen errors...
Intentionally left blank
Ja, daar was ik ook al achter
hmmz, het kwam toch uit de RSS feed; * crisp heeft de oude functie derhalve maar verwijderd...
Inmiddels doet hij het weer, en ik heb ervoor gezorgt dat als de feed down is de oude inhoud in elk geval blijft staan
Inmiddels doet hij het weer, en ik heb ervoor gezorgt dat als de feed down is de oude inhoud in elk geval blijft staan
Intentionally left blank
code:
1
| [23:00] <Breuls|Strijen|AFK> RSS stond uit, sinds 3 kwartier weer aan |
Opgelost dus, bedankt voor het melden
* moto-moi mompelt iets over legacy code
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()