Verwijderd
Let alleen even op de horizon bij sommige foto's. Helemaal HORIZONtaal geeft het rustigste beeld.
een zeilboot in het midden van je foto en van voren is niet zo spannend
en bij 2 loopt het bootje een beetje over in de achtergrond, terwijl ook foto1 en foto 3 het zelfde onderwerp laten zien. met 1 en 3 alleen laat je het onderwerp ook al goed tot zijn recht komen
over recht gesproken..
foto 5 is imho de mooiste foto
Wel prachtige foto's hoor !! (Leuke vakantie geweest?)
Kanonnier zeg maar.
2. Scheef en IMHO niet zo bijzonder
3. Zou ik croppen. Rechterkant is te donker.
4. Niets op aan te merken
5. Mooie plaat, maar op de een of andere manier komt hij toch niet helemaal lekker bij mij over
6. Doet mij niks
7. Idem
Het is al eerder gezegd, maar let op je horizon.
[ Voor 21% gewijzigd door wisselwerking op 09-08-2005 17:20 ]
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Horizon rechtzetten idd wel erg nodig bij sommige fotos,
@ Wisc2: was zeker een fantastische vakantie!
En snap niet helemaal die opmerking over onscherp want vond dit juist helemaal niet zelf, en bijv. bij foto 1 is het gewoon beetje heiig dus vandaar de softere randen om de bergen en het bootje, dus kan je iets meer uitleggen wat je bedoeld?
Thanks!
De laatste 2 Foto's schat ik die ze bedoelen. Denk ook dat het water en de zon meespeelt in dit verhaal.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:02:
Alvast bedankt voor de comments tot zover, keep 'em coming,
Horizon rechtzetten idd wel erg nodig bij sommige fotos,
@ Wisc2: was zeker een fantastische vakantie!
En snap niet helemaal die opmerking over onscherp want vond dit juist helemaal niet zelf, en bijv. bij foto 1 is het gewoon beetje heiig dus vandaar de softere randen om de bergen en het bootje, dus kan je iets meer uitleggen wat je bedoeld?
Thanks!
Kanonnier zeg maar.
Om eerlijk te zijn, toen ik de eerste drie foto's zag, dacht ik aan een digicam, maar het bleek een 20D te zijn

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
heb ook een 28-75 en 100-300 USM lenzen set van Canon. Voor een zeilvakantie is dat echter niet zo praktisch ivm het wisselen, je gaat namelijk vaak schuin, water spat, zout, etc. Dus is een all-in-one lens wel zo veilig, vandaar.
f/6.3 is wide-open voor dat objectief. Je foto zou een stuk scherper zijn als je je diafragma een stop dichter had geknepen (en indien nodig kon daarvoor je ISO best een een stopje omhoog).Uit EXIF foto 4:
Focal Length: 200.0mm
Exposure Time: 0.0031 s (1/320)
Aperture: f/6.3
ISO equiv: 100
Exposure: aperture priority (semi-auto)
{signature}
OK, dat kan ik goed begrijpen. Maar een 20D body is ook 1200 euri's. En je verzekering dekt misschien wel iets.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:48:
@Stinger:
heb ook een 28-75 en 100-300 USM lenzen set van Canon. Voor een zeilvakantie is dat echter niet zo praktisch ivm het wisselen, je gaat namelijk vaak schuin, water spat, zout, etc. Dus is een all-in-one lens wel zo veilig, vandaar.
2&3 bijna hetzelfde dus had ik zelf 2 weggelaten
6&7 voegen wmb nix toe aan het geheel en ik zou hier andere foto's neergezet hebben voor de afwisseling, maar verder mooie platen!
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 10-08-2005 15:00 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410