Toon posts:

Probleem met Telecom4u

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit ook gepost in de shopsurvey (http://www.tweakers.net/shopsurvey/3683) maar wilde het ook hier even posten om te kijken of mensen dit ook ervaren hebben / tips hebben.

21-7) een nokia 6610i besteld. Levertijd stond op de website op 1-3 dagen, dus ik meteen geld overmaakt zodat ik de telefoon zo snel mogelijk zou krijgen. (oude was kapot).

25-7) een mail dat de telefoon niet op korte termijn leverbaar was en dat het enkele weken zou duren. Meteen aangegeven dat ik order wilde annuleren en (uiteraard) mijn geld terug wilde.

26-7) Mail ontvangen dat order geannuleerd is en terugbetaling bij administratie ligt, maar dat dit niet per direct overgemaakt kan worden ivm ziekte en vakantie

30-7) Weer gemaild om het geld nog niet ontvangen was.

1-8) Weer hetzelfde mailtje over ziekte en vakantie

7-8) Ik typ dit bericht. Nog steeds GEEN geld ontvangen. Ben benieuwd of ik het ooit nog krijg.

9-8) Nog steeds geen geld. Maar weer een email gestuurd. Uur later reply: "degene
op de administratie is nog steeds niet aanwezig." Weer gereplied dat dit geen juiste manier van zaken doen is. Reply: "Daar zijn we ons van bewust". Hierna gevraagd hoe lang ik er nog op moet wachten. Reply: "dat kan 2 weken gaan duren"

Moet ik dit zomaar accepteren? Is 4 weken voor een terugbetaling voor een geannuleerde order niet een beetje veel? Kan ik nog iets anders doen?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:56:
[...]
Moet ik dit zomaar accepteren? Is 4 weken voor een terugbetaling voor een geannuleerde order niet een beetje veel? Kan ik nog iets anders doen?
Als er niemand anders is om betalingen te doen, moet je wel wachten denk ik. Zegt wel iets over die zaak.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-02 21:09
4 weken moet nog wel kunnen hoor... Wat is je probleem, je krijgt het toch terug, dat weet je zeker. Je kunt toch gewoon al een ander toestel bestellen elders?

Verwijderd

Topicstarter
Martijn schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:00:
4 weken moet nog wel kunnen hoor... Wat is je probleem, je krijgt het toch terug, dat weet je zeker. Je kunt toch gewoon al een ander toestel bestellen elders?
ik vind 4 weken op zich vrij lang. Ik heb m inderdaad ook al ergens anders besteld en binnen, maar zit wel te wachten op het geld. Ik ben en blijf een student he!

• WooK
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

lol, aanhouder wint ofzo?

Probleem met Telecom4u

[ Voor 51% gewijzigd door WooK op 09-08-2005 16:04 ]

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik had m verkeerd geplaatst he

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:06:
[...]

ja, ik had m verkeerd geplaatst he
ja dat was de reden :D 8)7

Verwijderd

Topicstarter
reply nuttig of reply niet he

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:09:
[...]

Dat heb ik ook al gedaan idd Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

;)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-02 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 16:09:
[...]

Op zich hoort dit topic hier gewoon helemaal niet thuis, niet in BZ en niet in I&T... Hier hebben we de shopsurvey voor... Magoed, volgens mij heb je genoeg antwoorden... Kan wel dicht lijkt mij...

• PcDealer
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

TS: Waarom heb je bij de ShopSurvey geen waardering aangegeven?

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 09-08-2005 16:29 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Misschien dat het nog een kwestie voor in SG is, maar goed daar ga ik niet over ;)
Pagina: 1