[MSN geluid automatisch opnemen] mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik wil graag gesprekken die me vriendin houdt via msn opnemen en het liefst dat het automatisch gebeurd.
Is dit mogelijk? En weet je ook met welk proggie?

Het moet ongeveer zo werken:
Als ze een audiogesprek start via MSN 7.0, dat dan automatisch het proggie ook start en het geluid dat door de microfoon gaat opgenomen wordt en het liefst ook het geluid dat van de andere kant komt ook opneemt , dus met wie ze spreekt.

Zo iets zal toch wel bestaan?

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Sorrie dat ik het vraag hoor maar met welke reden, doelstelling wil je dit doen? Het is mogelijk om al het geluid op te nemen dat door je computer zweeft ... maar op de een of andere reden lijkt de achterliggende gedachte niet helemaal kosjer

• The Champ
Ben ervan overtuigd dat ze vreemd gaat en via msn dingen afspreekt.
En dit allemaal via me eigen computer in me eigen huis, dus lijkt me wel dat dat mag.

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-08 14:44
ik ben geen exper op het gebied van privecy... maar als jou vriendin zulke "plannen" maakt.. ookal in je eigen huis moet jij haar privecy respecteren... of gaat dat zo niet?

edit: sorry van mijn spelling... ik sta nog op vakantie status

[ Voor 20% gewijzigd door Pikkemans op 09-08-2005 15:46 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je er van overtuigt bent dat ze vreemdgaat, kun je haar dat toch ook gewoon vragen? Wees een vent en stap gewoon op haar af. Op dit moment is het (wederzijdse) vertrouwen toch al ver te zoeken, dus daar hoef je het niet om te doen. Ze kan ontkennen - dan zeg je gewoon dat je haar niet meer vertrouwt en kijkt hoe ze reageert.
Ze kan ook gewoon toegeven - dan heb je ook de poppen aan het dansen, maar dat had je toch al, hoe dan ook.

Sterkte iig

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Het lijkt mij persoonlijk verstandiger om haar er zelf op aan te spreken. Ze kan wellicht je vermoeden omzetten in bevestiging (al dan niet positief) en kun je zodoende aan een oplossing werken. Bovendien respecteer je dan haar privacy. Verder zou ik niets anders weten dan continu je stereo-mix op te nemen, maar dan moet je wel een grote harde schijf hebben.

Vraag jezelf eens af wat je wilt doen als het je lukt een gesprek op te nemen waarin ze 'vreemdgaat'. Ga je dan voor haar neus staan met een audio-cd'tje en deze demonstratief afspelen met een grote 'há!' in het vooruitgzicht?

Verwijderd

Vraag jezelf eens af wat je wilt doen als het je lukt een gesprek op te nemen waarin ze 'vreemdgaat'. Ga je dan voor haar neus staan met een audio-cd'tje en deze demonstratief afspelen met een grote 'há!' in het vooruitgzicht?
Is wel de beste manier om haar ervan te overtuigen dat ze erg fout is. Werkt het meest confronterend!

• The Champ
daarom jah.... ik wil keiharde bewijs hebben voordat ik haar beschuldig. In ontkennen is ze goed, daarom deze weg.
Ga nou niet zeggen hoe ik het haar moet vragen, maar beantwoord gewoon me vraag.
Bestaat er zoiets......

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-08 14:04

luke_otto

pang pang luckyluke

gebruik je de microfoon ook nog ergens anders voor? anders zou je een progje kunnen zoeken die constant het geluids niveau meet, en als het boven een bepaald niveau komt opneemt...

• The Champ
die microfoon wordt nergens anders voor gebruikt............ welk proggie zou ik dan moeten gebruiken bv..?? link??

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

De kwaliteit van de opname boeit volgens mij niet zo erg veel toch? Als het maar te verstaan is. Je zou dus ook op de achtergrond altijd in 8 bit mono een wave (of mp3) op kunnen nemen. Daar zijn vast wel programma's voor. Deze doet volgens mij precies wat jij wilt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 20:43 ]

• Murmandamus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

Murmandamus

(OO (|||)(|||) OO)

even googlen:
spy dictaphone

Geeft al mogelijke resultaten:
  • Desktop Dictaphone 1.0
  • Modem spy
  • Etc...