[PC] Pandora tomorrow MP lege serverlijst...

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ey mensen,

Ik heb zonet deze game voor maar 13euro op de kop getikt, voornamelijk om het online te kunnen spelen. Ik vond de MP-demo zeer gaaf.

Wat mij opvalt is dat bij de full versie de ingame server-browser net zo leeg is als bij de demo...amper servers dus. Ik heb de filters allemaal open gezet en ping op 999. Heels soms worden er 1 of 2 games gehost maar daar blijft het bij.
Nu host ik zelf dan maar een game en komen er meestal snel 3 spelers bij.

Hebben jullie mede pandora spelers hier ook last van? En is er een alternatieve serverbrowser? (eye heb ik al geprobeerd...nix :( en bij ubi.com staat de game er zelfs niet tussen :| )

gr

aahh durka durka durka

Verwijderd

Misschien rare vraag, maar op welke tijden probeer je het? Probeer het es op prime time in US... (ik neem aan dat het systeem je gewoon met usa laat verbinden). Ik heb zelf een xdoos, en savonds zijn er altijd veel veel meer spelers.. al heb ik nog nooit meegemaakt dat er ZO weinig mensen zijn, gehost word er altijd wel...

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
DJ Chicken schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:18:
Ey mensen,

Ik heb zonet deze game voor maar 13euro op de kop getikt, voornamelijk om het online te kunnen spelen. Ik vond de MP-demo zeer gaaf.

Wat mij opvalt is dat bij de full versie de ingame server-browser net zo leeg is als bij de demo...amper servers dus. Ik heb de filters allemaal open gezet en ping op 999. Heels soms worden er 1 of 2 games gehost maar daar blijft het bij.
Nu host ik zelf dan maar een game en komen er meestal snel 3 spelers bij.

Hebben jullie mede pandora spelers hier ook last van? En is er een alternatieve serverbrowser? (eye heb ik al geprobeerd...nix :( en bij ubi.com staat de game er zelfs niet tussen :| )

gr
Kan het niet zijn dat er gewoon niet meer servers zijn?
Chaos Theory is ondertussen ook uit en waarschijnlijk populairder.
Ik kan het niet verifieren just a thought.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Verwijderd

Mjah, ik vraag het me af.. pandora heeft goed verkocht.. wereldwijd.. helemaal geen servers? maar inderdaad, het zou kunnen

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Sjah meestal worden goede titels lang doorgespeeld online...ook als ze al opvolgers hebben...uit eigen ervaring.

Maar dit vind ik erg vreemd, savonds ook zelfden meer dan 3 servers :/

aahh durka durka durka

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Pandora Tomorrow wordt amper gespeeld idd, Chaos Theory geloof ik ook weinig.

Vaak wil je toch met bekenden spelen voor de voice-chat, maar helaas speelt niemand dit meer :P
Ook kunnen er maar 4 mensen in een game en dus zit een server vaak vol, of is hij juist leeg.

Pandora Tomorrow is in ieder geval dood.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Xrenity schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 15:44:
Pandora Tomorrow wordt amper gespeeld idd, Chaos Theory geloof ik ook weinig.

Vaak wil je toch met bekenden spelen voor de voice-chat, maar helaas speelt niemand dit meer :P
Ook kunnen er maar 4 mensen in een game en dus zit een server vaak vol, of is hij juist leeg.

Pandora Tomorrow is in ieder geval dood.
Jammer, ik vind dit spel juist heel apart online. Spannend omdat er maar 4 spelers kunnen mee doen. Geen dom geknal, lekker sluipen etc.

Chaos Theory kan ik lenen van iemand, denk dat ik dat ff doe om de MP drukte te peilen...anders die heel misschien maar aanschaffen.

aahh durka durka durka

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je ehm voor 13 euro vandaan hebt? Het staat nl nog steeds in mijn wannahave lijstje.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
DeX schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:56:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je ehm voor 13 euro vandaan hebt? Het staat nl nog steeds in mijn wannahave lijstje.
Dynabyte 14,95, met klantenkaart 13 euro :) en bij de free record shop is die ook 14,95.
8)

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
De serverlijst is niet helemaal lekker. Sommige servers waar "friends" op spelen zie ik niet :)

Tactiek is gewoon om na elke game alle spelers aan je friendlist toe te voegen. Dan kan je ze online zien en zien gamen en zo mogelijk hen joinen op onzichtbare :| servers. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door DJ Chicken op 12-08-2005 13:09 ]

aahh durka durka durka

Pagina: 1