Toon posts:

[Sharepoint 2003] Exchange agenda van andere user geven *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

Ik wil graag een agenda op mijn portal plaatsen, deze agenda moet gekoppeld zijn aan een bestaande agenda op de exchange server. Het is de bedoeling dat gebruikers 1 keer aanmelden, en dan toegang hebben tot de portal en tot de agenda ( alleen lees rechten). Voor de duidelijkheid: Het gaat niet om de agenda van de gebruiker die inlogt maar om de agenda van een andere account.

Wat heb ik geprobeerd ?
Agenda webpart toegevoegt, gelinkt naar de specefieke agenda op de exchange server (via de webinterface van exchange 2003) Helaas werkt dit niet zoals ik wil, het probleem is dat dat de agenda die ik op de hoofdpagina wil hebben niet de agenda is van de gebruiker die inlogt op de portal. Dus de gebruikers moeten dan nog een keer inloggen om de agenda te kunnen zien, en dat is nou juist niet de bedoeling.

Extra info :

Server1
Exchange 2003

Server2
Sharepoint Portal Server 2003

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 14:35 . Reden: Extra info ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat moet allemaal kunnen. Alleen zoals je vast al in Software Algemeen - Beleid hebt gelezen is de info die je nu onder extra info plaats eigenlijk essentieeel. Ook is het erg nuttig om te weten wat je precies wil gaan doen. Je zou wel wat in elkaar moeten kunnen zetten. In je topicstart zie ik weinig over de pogingen die je zelf al hebt ondernomen om hier iets op te vinden. Wil je dat ook nog even vermelden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Prima, heb het topic aangepast.

Weet iemand hier een oplossing voor ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aangezien je autentificeert naar de AD kan ik me voorstellen dat dat niet gaat wegens de SSO die er (neem ik aan) achter zit. Kan je niet beter de agenda van userX niet ook toegankelijk maken voor de userY en dan dus de agenda van de ingelogde userY laten zien?

edit:

Welkom op GoT trouwens :Y)
Ik heb even de r teveel uit intergratie uit je topictitel gehaald ;)
herstel: ik pas de titel nog even wat meer aan zodat duidelijk is dat het niet om een simpele vraag gaat. Ik heb er te weinig specifieke kennis van maar misschien helpt het de kenners makkelijker je topic te vinden :)

[ Voor 42% gewijzigd door F_J_K op 15-08-2005 15:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)