Toon posts:

Krijg Elsa Revelator niet aan de praat.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ongeveer een 5 maanden geleden een Elsa Bril gekocht, maar ik kreeg het kreng niet aan de praat. Ik heb nu een nieuwe elsa videokaart gekocht, en ik dacht laat ik het nog eens proberen. Win98 net opnieuw geinstalleerd. Gladiac gts 2 geinstalleerd en de Bril. Start windows opnieuw op en ding zegt heel fijn dat we het brilletje gaan testen. Dus hij geeft en een 3d beeld, maar mijn bril doet niks. Zelfde probleem als voorheen, maar ik weet niet hoe ik het kreng aan de praat krijg. wel zie ik dat de glazen heel effe donker worden wanneer ik de pc aanzet. Kan iemand mij misschien verder helpen??

alvast bedankt,

Mclain

Verwijderd

Jezus man doe toch is normaal je gaat toch niet met zon lompe bril voor je pc zitten! iedereen verklaart je voor gek als ze je zien.!~

Ga lekker naar het cafe en drink een biertje in plaats van een beetje de hele dag voor je pc te gaan hangen

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Je monitor moet 120 hz aankunnen (ofzo) als je je brilletje wilt gebruiken. De meeste kunnen dit niet. Check dit dus eerst even.

Barbabenno > doe niet zo zielig man. Hij moet toch zelf weten wat hij doet met z'n geld?!

Verwijderd

Topicstarter
Barbabenno, wat is dat nou voor een opmerking. ik zit liever achter de pc met zo een bril op mijn harses, dan me liggen te bezatten in een cafe. Ik geef liever al mijn geld uit aan mijn auto en mijn pc, dan ik ook maar 10 piek uitgeef aan een biertje.
Die opmerking van jou slaat hellemaal op niks.

mzzl

Verwijderd

Topicstarter
b.t.w. heb de bril aan het lopen. kan ik tenminste unreal in 3d spelen op de volgende lanparty.