ik heb een probleem met de volgende code,
als ik dit script uitvoer, dan geeft hij als output een .php pagina die ik dan zou moeten opslaan i.p.v.
dat hij een jpg plaatje laat zien, wat doe ik fout?
ik weet dat hij wel het oid object goed uit de database haalt, want als ik dus deze pagina hernoem naar een .jpg dan is het inderdaad het plaatje wat ik nodig had, maar hoe open ik het plaatje in deze pagina?
als ik dit script uitvoer, dan geeft hij als output een .php pagina die ik dan zou moeten opslaan i.p.v.
dat hij een jpg plaatje laat zien, wat doe ik fout?
ik weet dat hij wel het oid object goed uit de database haalt, want als ik dus deze pagina hernoem naar een .jpg dan is het inderdaad het plaatje wat ik nodig had, maar hoe open ik het plaatje in deze pagina?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <?php #connecting to the database $dbh = pg_connect("dbname=xxx user=xxx host=xxx"); // dit loopje zet alle $_GET variabelen in lokale veriabelen foreach($_GET as $key => $value) { $varname = $key; $varname = $value; } if (!dbh) { echo "Cannot open connection to the database<br>"; exit; } $sql = "SELECT logo_blur, naam from bedrijf where bedrijf_id = $id"; $result = pg_exec($dbh, $sql); $data = pg_fetch_row($result, 0); if (!$data) { echo "undefined picture<br>"; } else { Header("Content-type: image/jpg"); pg_exec($dbh, "BEGIN"); $ofp = pg_loopen($data[0], "r"); if (!$ofp) { echo "cannot open BLOB<br>\n"; } $img = pg_loreadall($ofp); print $img; pg_loclose($ofp); pg_exec($dbh, "END"); } ?> |