Toon posts:

[Outlook 2000] een 1 bij de agenda?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Er zijn twee gebruikers die een 1 bij hun agenda hebben staan.
Is er iemand die kan vertellen wat dit betekent?
Als je bijvoorbeeld nieuwe mail binnenkrijgt verschijnt er een 1 (afhankelijk van de hoeveelheid mail die je binnnekrijgt, uiteraard) bij je inbox. Maar bij de agenda is nieuw voor mij... :)

Kortom: wat doet dat 1'tje daar maar vooral, hoe komt deze daar? :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Overbodig vraagteken verwijderd uit de titel.

Het zegt me eigenlijk weinig, heb je een screenshot? (En voor het geval het uitmaakt: is het trouwens stand-alone of Exchange, en zijn het de gebruikers/accounts of hun PC's?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 21:47

jmr

Rechtermuisknop op 'Agenda' klikken en dan 'Alles markeren als gelezen' selecteren.

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

Verwijderd

Topicstarter
Thnx JMR!

Het was inderdaad de oplossing!

Gebruikers weten zelf niet hoe het kan maar mijn vermoeden is dat er afspraken in gezet zijn door mensen die gemachtigd zijn om dit te mogen en dat ze deze afspraak nog niet gezien hadden.....?

Thnx anyway ;)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Verrek, natuurlijk. Zo, heb ik weer wat opnieuw geleerd :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ElCondor
  • Laatst online: 21-08 19:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Zo hebben wij een keer meegemaakt dat een mailbox maar niet kleiner wilde worden dan 16 mb. Wat bleek: Outlook Today, of Outlook Vandaag, is ook gewoon een folder, en ook daar kunnen mails naartoe gesleept worden.
Daar bleken een aantal mails in te zitten van 16 mb, maar in de standaard view van Outlook Today, zie je deze niet. Door de view aan te passen is het mogelijk deze mails te zien en te verwijderen.
Was wel lullig dat deze persoon altijd problemen had met zijn mailbox. Altijd te snel vol, en hij had hem helemaal leeg gemaakt. Hij snapte er niets van. Wij aanvankelijk ook niet. |:( 8)7

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

ja klopt ik heb het zelf ook een keer meegemaakt met een collega. stond er blijkbaar een nieuw mailtje in de postvak die de persoon in een map wou plaatsen maar helaas te vroeg zijn muis losliet en in de map agenda geplaatst werd :? maar wij hebben het ook zo als bovenstaand opgelost.
Pagina: 1