Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
ik vermoed dat hier inderdaad een paar fake nulletjes inzitten
als je dat iso bestand comprimeert met winrar bijvoorbeeld hoe groot is het bestand dan? (hoeft zelfs niet eens sterkste compressie zijn) of probeer een ander programma
als je dat iso bestand comprimeert met winrar bijvoorbeeld hoe groot is het bestand dan? (hoeft zelfs niet eens sterkste compressie zijn) of probeer een ander programma
[ Voor 9% gewijzigd door nick_vh op 09-08-2005 12:39 ]
Verwijderd
Er zijn iso's die dat hebben, ja. MS heeft bijvoorbeeld cd's in het msdn-pakket met Windows Server 2003 erop, zowel de Standard als Enterprise edities. 99% van de bestanden zijn identiek, en ze hebben de cd zo gemaakt dat verwijzingen naar identieke files naar dezelfde data wijzen. Dir /s geeft zo idd meer data aan dan normaliter op een cd zou passen.
Ik ken geen tools waarmee je dat zelf kunt bouwen, maar ik heb er ook nooit naar gezocht. Ongetwijfeld bestaat zoiets wel.
Ik ken geen tools waarmee je dat zelf kunt bouwen, maar ik heb er ook nooit naar gezocht. Ongetwijfeld bestaat zoiets wel.
Meestal wordt dit gebruikt als beveiliging; en het omzeilen daarvan hoort niet echt thuis op GoT
Evenwel is de vraag wel interessant; dus laten we dit topic aan de juiste kant van de grens houden
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dat het als beveiliging kan dienen kan wel kloppen, want het weerhoudt mij er van te doen wat ik wil 
Echter gaat het hier gewoon om een cd waarvan meerdere programma's dezelfde file gebruiken die heel handig naar elkaar verwezen worden.
Dat is een truuk die ik graag zou willen leren, te meer omdat 1 van die files stuk is en ik een gerepareerde versie op internet heb gevonden en die wil vervangen.
b.t.w. computers kunnen gebruikt worden om grote bedrijven te hacken dus die zijn ook voor minder edele doelen in te zetten, maar daar gaat men hier ook niet direct van uit (anders kun je GoT wel opdoeken).
Echter gaat het hier gewoon om een cd waarvan meerdere programma's dezelfde file gebruiken die heel handig naar elkaar verwezen worden.
Dat is een truuk die ik graag zou willen leren, te meer omdat 1 van die files stuk is en ik een gerepareerde versie op internet heb gevonden en die wil vervangen.
b.t.w. computers kunnen gebruikt worden om grote bedrijven te hacken dus die zijn ook voor minder edele doelen in te zetten, maar daar gaat men hier ook niet direct van uit (anders kun je GoT wel opdoeken).
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.