HBO-I welke????

Pagina: 1
Acties:

• Sp00n
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 09:31
ik ben net nieuw op deze site, en had van een vriend gehoordt dat ik hier moes wezen met vragen.

dus hier mijn vraag: :? ik wil naar een hbo i maar ik zou niet weten welke. kunnen jullie mij iets vertellen over welke scholen goed zijn en welke aan te raden zijn. ik woon in denbosch en wil graag niet verder dan brabant reizen! :) !!

alvast bedankt :)

Verwijderd

Dit is een Processors & Mobo's forum. Geen schoolkeuze-forum ! :(

Verwijderd

ik doe in rotterdam HR&O Informatica maar het is een KUTZOOITJE op die school.. ga daar in ieder geval niet heen.. maaruh je zit op het verkeerde foruum |:(, move deze ff naar general stuffis.. of offtopic

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Ja!!! zoek een ander forum!!! OOh en DEN BOSCH de gekste!!! Je moet nadenken wat je wilt, de ene hbo-i is erg I ingesteld en de andere erg bedrijfkunde..etc... denk na wat je wilt!!! Bedrijfkundige Informatica òf echt met je "handjes" werken??? De hbo in db is zwaar KUT erg chaotisch en slecht, kijk eens naar Breda!!! Erg goed!!! Maar BI is er moeilijk!!! Ik zit op www.iie.nl

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 17:49

Yucko

One clown to rule them all !

Wat dat je van Fontys Eindhoven ... lijkt me nogal duidelijk :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Nou ik zit ook op het IIE en dat vind ik pas een zooitje... Ze kunnen echt niets goed daar... Sommige toetsen kun je maken zonder ooit in de les te komen en sommige toetsen zijn gewooon niet te doen.... Dan nog die klote fujitsu laptops en die klote helpdesk... En dan nog het gros van de leraren die niet op email antwoord...

Insanus sum

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

voxell... welke klas zit je?
Ik zit daar nml ook ( in het 2e jaar).
En ik denk precies hetzelfde als jij.
Wat een grote onzin daaro. Leuk interieur daaro en het bier in de kantine is ook niet slecht.
Maar de leraren en de lessen :( och jee wat een ramp.

McFraGG de gekste !!

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik zit in Alkmaar....redelijk OK als ik het vergelijk met de andere verhalen die mij wel ter ore komen....

Ik doe daar BI en het bedrijfskundige element is wel behoorlijk aanwezig....ze zijn ook nog andere studierichtingen aan het ontwikkelen....dus even informeren zou ik zo zeggen (www.hsa.nl)

Goodluck...(....forum...;))

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

hsbos lijkt me nog al duidelijk

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jah, waarom niet hsbos? zit ik ook, is best goeie school :)
Pagina: 1