Toon posts:

[bug] flash crash bij b-one.net banner

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn flashplayer in Fx crasht bij het tonen van de b-one.net ad (drie keer klikken je eigen website) en neemt vervolgens Fx ook mee. Probleem zou natuurlijk hier kunnen liggen, maar ik heb het nooit eerder gehad eigenlijk. Is die ad wel helemaal kosjer?

edit:
flash player 6,0,21,0
Fx 1.06

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

* AtleX heeft hetzelfde probleem :(
UA string:
code:
1
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.9) Gecko/20050711 Firefox/1.0.5

De Flash Player is versie 7 via die installer van FF geïnstalleerd. De enigste extensie is de webdeveloper toolbar.

Thuis met FF 1.0.6 heb ik precies hetzelfde.

[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 09-08-2005 11:50 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:39

sjaak

un giorno credi

Ah, dit topic was net iets eerder ja. ;)

Ik gebruik nog 1.0.4 met flash 7 en elke keer als die banner verschijnt loopt ie vast. Firefox geeft aan dat flash een fout veroorzaakt, ik sluit de melding en heel firefox crasht. In IE werkt het prima zie ik nu.

Owja, sinds vanaaf is dit, de banner heb ik thuis en op m'n werk veel vaker gezien maar zonder problemen.

[ Voor 18% gewijzigd door sjaak op 09-08-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb hier ook last van Flash 6 plugin in Mozilla.

Uiteindelijk dan gewoon maar eens de plugin uit de plugins directory verwijderd. Werkt wel zo rustig.

Banner zaken lijken mij trouwens in LA te horen. TR geplaatst.

[ Voor 18% gewijzigd door Coen Rosdorff op 10-08-2005 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, banner-gerelateerde issues zijn natuurlijk geen bugs in de forumsoftware, en als zodanig dus ook niet iets waar wij devvers iets aan kunnen doen (behalve meekijken of we een oorzaak kunnen vinden).

move BUG -> LA dus :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Nog steeds dit probleem, heb firefox geupdate maar dat verhielp het probleem niet. En om nou flash te verwijderen voor 1 banner. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

*kick*

De banner komt hier weer om de haverklap voorbij en ik heb om deze reactie te kunnen posten 6 keer firefox eruit zien klappen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb je het over http://a1767.g.akamai.net...8x60_1_msn_15sec_3_nl.gif of is hier ook een Flash versie van? Die heb ik namelijk nog helemaal niet gezien maar dit is geen Flash :)

Ik trek iig. even aan de bel bij de mensen die wat over banners kunnen zeggen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hier met Ff 1.06 en de Shockwave Flash 7.0 r19 plugin nog geen last van crashes gehad op deze banner.
Browser-crashes zijn eigenlijk altijd het gevolg van een bug in de browser zelf; hoe slecht de code ook is die je 'm voert - al dan niet via een plugin - een browser zou nooit mogen crashen. In dit geval zou de oorzaak wellicht in de plugin zelf kunnen liggen of in ranzige code van de banner. Beide kunnen wij echter weinig aan doen behalve melden dat er problemen zijn met betreffende banner en vragen aan AdRemedy of ze deze banner uit de roelatie kunnen halen.

Intentionally left blank

Pagina: 1