Hallo mensen,
Ik heb een vraagje.
Ik kreeg van iemand de mededeling dat hij bij elke printopdracht die hij uitvoert, voor de eigenlijke afdruk een pagina krijgt met een soort van samenvatting.
Hierop staat de volgende informatie:
Bestandsnaam:
Map:
Sjabloon:
Titel:
Onderwerp:
Auteur:
Trefwoorden:
Opmerkingen:
Aanmaakdatum:
Wijzigingsnummer:
Laatst opgeslagen op:
Laatst opgeslagen door:
Totale bewerkingstijd:
Laatst afgedrukt op:
Vanaf laatste volledige afdruk
Aantal pagina's:
Aantal woorden:
Aantal tekens:
Het lijkt erop dat dit alleen maar voorkomt bij printopdrachten vanuit Office-applicaties.
Het ligt niet aan de printerinstelling, want hij doet het op meerdere printers op deze manier.
Ik heb het zelf nog niet eerder gezien. Ik heb even gezocht via google, maar ik kan er ook niet veel over vinden. Ik ben ervan overtuigd dat het een eenvoudige kleine instelling is waarmee dit kan worden uitgezet.
Kan iemand mij hier misschien wat meer over verteleln?
Ik heb een vraagje.
Ik kreeg van iemand de mededeling dat hij bij elke printopdracht die hij uitvoert, voor de eigenlijke afdruk een pagina krijgt met een soort van samenvatting.
Hierop staat de volgende informatie:
Bestandsnaam:
Map:
Sjabloon:
Titel:
Onderwerp:
Auteur:
Trefwoorden:
Opmerkingen:
Aanmaakdatum:
Wijzigingsnummer:
Laatst opgeslagen op:
Laatst opgeslagen door:
Totale bewerkingstijd:
Laatst afgedrukt op:
Vanaf laatste volledige afdruk
Aantal pagina's:
Aantal woorden:
Aantal tekens:
Het lijkt erop dat dit alleen maar voorkomt bij printopdrachten vanuit Office-applicaties.
Het ligt niet aan de printerinstelling, want hij doet het op meerdere printers op deze manier.
Ik heb het zelf nog niet eerder gezien. Ik heb even gezocht via google, maar ik kan er ook niet veel over vinden. Ik ben ervan overtuigd dat het een eenvoudige kleine instelling is waarmee dit kan worden uitgezet.
Kan iemand mij hier misschien wat meer over verteleln?