Ik vind de discussie wel erg grappig.
Kijk eens naar het gedeelte waar je nu mee aan het werk bent, je eigen computer. Hoeveel onderdelen zitten daarin die in Europa, Usa of Canada gemaakt zijn.
Helaas kan ik van hieruit niet zien welke onderdelen er in je pc zitten maar geloof me een Maxtor schijf word niet gemaakt in Europa, Usa of Canada.
De overige onderdelen zoals je moederbord word in fabrieken gemaakt waar over het algemeen mensen werken met half gesloten ogen (sorry mensen die zich hierdoor beledigt voelen). Deze mensen, vaak vrouwen, hebben meer gedult om het kleine priegel werk goed te doen en kosten minder. Als je een mobo in Europa, Usa of Canada laat maken door mensen die niet zo nauwkeurig kijken als een kleine chinees dan hoef ik geen mobo uit Europa, Usa of Canada

Je cpu.... bij Intel word deze in Malaisie gemaakt, dit omdat arbeid daar niet duur betaald word en de mensen erg blij zijn met het werk, hierdoor word er goed gewerkt. Amd zit ook in die hoek met als uitzondering een fabriek in Duitsland. Maar ja als je een Amd cpu koopt, staat daar niet op "Made in Germany" dus hier heb je weinig keuze in. Hetzelfde geld voor je videokaart, Ati en Nvidia hebben de productie niet binnen Europa, Usa of Canada liggen.
Als je het mij vraagt zijn onderdelen die buiten Europa, Usa of Canada best goed en betrouwbaar.
Als klap op de viirpijl wil ik nog even op je service verhaal terug komen.
Een monitor word met grote regelmaat niet in Europa, Usa of Canada gemaakt, Dit terwijl de servicer wel binnen Europa, Usa of Canada ligt.
Als ik van de bovengenoemde onderdelen niet het juiste land genoemd heb spijt me dat maar het ging me om het voorbeeld.
[
Voor 6% gewijzigd door
motormuisje op 28-08-2005 15:30
]