AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Er zijn professionele bedrijven die zich bezig houden met het terug halen van data, maar omdat het een afgebroken raid0 gaat. Ben ik bang dat ook deze jongens er erg veel werk aan gaan hebben als ze het al lukt.
Daarnaast heb je ze ook nog een keer geformateerd. Persoonlijk denk ik dat het erg moeilijk gaat worden.
en tja back-ups niet zelf inhoudelijk bekeken, misschien een idee om dat voortaan wel af en toe te doen.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Verwijderd
dan kan een datarecovery bedrijf ook niet zo heel veel meer
Kan wel, maar het is maar net afhankelijk van hoeveel geld je er aan uit wilt geven.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:06:
en waarschijnlijk het een en ander alweer geinstaleerd
dan kan een datarecovery bedrijf ook niet zo heel veel meer
Ik meen (op GoT) ergens gelezen te hebben dat er standaard tot 12 generaties teruggehaald kan worden.
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
lambi80 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 09:14:
Nou ja, het mag wel wat kosten denk ik, de data die erop stond is erg belangrijk. En wat betreft het inhoudelijk bekijken van de backups, tja, je hebt gelijk ben ik bang.
Het was niet bedoeld als schop onder je kont, maar back-uppen is meer dan even je bestandjes kopieren. Ik heb het te vaak fout zien gaan
wat betreft je schijven, ik denk dat je het beste kunt informeren bij de diverse recover bedrijven. Ik durf er geen harde uitspraken over te doen, maar vrees het ergste voor je data.
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
Volgens hem hing het erg van de grootte van de bestanden af, kleinere bestanden zijn gunstiger dan grote. Het gaat vooral om Word documenten, dus ik hoop met grote hopen, maar vrees ook met grote vrezen.
1 lichtpuntje, backup is nu proffesioneel geïnstalleerd en gecontroleerd....
Voor de antwoorden op al je vragen
Duidelijk een FAQ-gevalletje, plus je geeft nergens in je topicstart aan wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met behulp van de op het internet beschikbare naslagwerken zoals onder andere de FAQ van dit subforum. Dit topic gaat dan ook dicht. Neem verder de Algemene gedragsregels (Netiquette) door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 09-08-2005 13:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()