12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
            Om dat te doen gebruik ik de mod_auth_sspi voor Apache 2. Als je dan een goede .htaccess neerzet die vraagt om NTLM authenticatie, dan krijg je de gebruikersnaam in REMOTE_USER aangeboden.
Mijn .htaccess ziet er zo uit:
            Mijn .htaccess ziet er zo uit:
code:
                                                1
2
3
4
5
6
7
8
9
 | AuthName "Intranet protection" AuthType SSPI SSPIDomain [zet hier je Windows domein] SSPIAuth On SSPIAuthoritative On SSPIOfferBasic On require valid-user  | 
[ Voor 39% gewijzigd door grizzlybear op 09-08-2005 08:26 . Reden: htaccess toegevoegd en ik gebruik Apache 2 ]
            Op ons intranet maak ik gebruik van $_SERVER['AUTH_USER'], dit werkt iig op onze IIS server met php4, iirc zonder mod_auth
[edit]
BTW: $_SERVER['AUTH_TYPE'] is Negotiate
            [edit]
BTW: $_SERVER['AUTH_TYPE'] is Negotiate
[ Voor 22% gewijzigd door TheRookie op 09-08-2005 08:42 ]
            Als je bepaalde dingen nog met een login wil afschermen van buitenaf (extranet) Kan je nog even dit topic lezen voor de grap ook 
[rml][ PHP] Manier gevonden om te authenticaten aan domein[/rml]

Heb dat draadje eens even goed doorgekeken, en op zich ziet het er wel goed uit. Gaat dit alleen ook wel werken op een Novell-server..?SchizoDuckie schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 11:11:
Als je bepaalde dingen nog met een login wil afschermen van buitenaf (extranet) Kan je nog even dit topic lezen voor de grap ook
Heb even gezocht in de directory van Apache maar kan die mod nergens vinden... Zit die er niet standaard bij?grizzlybear schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 08:22:
Om dat te doen gebruik ik de mod_auth_sspi voor Apache 2. Als je dan een goede .htaccess neerzet die vraagt om NTLM authenticatie, dan krijg je de gebruikersnaam in REMOTE_USER aangeboden.
[/code]
----
Ik hoef alleen maar de gebruikersnaam van iemand te weten, het password is al niet eens nodig.
De intranet-server draait op XP Pro met Apache 2 en PHP 4..
            mod_auth_sspi is geen standaard onderdeel nee, maar hier kun je hem downloaden.

Pagina: 1