Toon posts:

F.E.A.R Demo Benchmark

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eens zitten denken over hoe ik jullie betrouwbaar de game FEAR kan laten benchen en ben tot deze conclusie gekomen:

1. je doet fraps aan en start de game op

2. je zet alles op maxium in de game (maar je doet softshadows uit) en zet hem op 1024x768 en doe geen AA en AF aan.

3. je doet new game en dan ga je bekijken hoeveel fps je gemiddeld hebt als je naast die man in de auto zit

4. dan wil ik weten hoeveel fps jullie gemiddeld in de auto hebben (dus alleen in de auto) en met welk systeem jullie dat testen en of het stock speed is of niet.
ik doe alles stockspeed en heb in de auto 17 fps gemiddeld.

deze manier van benchen lijkt mij zeer betrouwbaar aangezien iedereen dat dan gaat doen op de zelfde plek (namelijk in de auto)

mijn specs zijn:

een AMD athlon64 3400+ (2,4ghz) 2xGeheugen Dimm 512 MB PC3200 DDR Twinmos, MSI K8M800 DDR400 AGP8x M-ATX S-ATA, WD 160 GB UDMA100 7200RPM 8MB Cache,XFX GeForce 6800GT 256mb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Kan dit gewoon niet niet in het F.E.A.R topic?

Nieuw topic vind ik een beetje onzin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PuDy schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:53:
Kan dit gewoon niet niet in het F.E.A.R topic?

Nieuw topic vind ik een beetje onzin. :)
heb ik ook aangedacht om het in dat topic te plaatsen, maar dan gaan er maar een paar mensen het testen en dan gaat het weer in de vergetelheid,en in dit topic komen er meer reactie lijkt mij.
en daarbij moet gezecht worden dat het FEAR topic niet bedoelt is om te benchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 16:52

tweakraiser

I have such sites to show you

Ik vind dat in de auto niet specifiek genoeg is, je kunt beter benchen door een gemiddelde te trekken lijkt me.
Mijn FPS schommeld tussen de 20 en 29, zie specs.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
[rml][ PC] F.E.A.R.[/rml] dus als het echt zo belangrijk is als het lijkt ;)

Dit topic is gesloten.