[Vista] Problemen met netwerken

Pagina: 1
Acties:

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:27

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Weet iemand van jullie hoe je de netwerkondersteuning fatsoenlijk aan de praat krijgt in Vista beta1? Ik heb het namelijk geïnstalleerd op mijn Acer Travelmate 8003LCi die zo'n "Intel PRO/Wireless 2200BG (802.1b/g WLAN) Wi-Fi, WPA support" en "Gigabit Ethernet" ding er in heeft zitten volgens het stickertje. Alleen ik krijg het niet lekker aan de praat, ik heb al geprobeerd om de Windows XP Broadcom drivers te installeren, maar dat lukte ook niet helemaal. Terwijl hij wel verbinding heeft met ons draadloos netwerk.

Alleen als je bijvoorbeeld naar het Windows Netwerk of internet wilt, dan doet hij dat niet. Ik kan ook geen eigen DNS servers isntellen voor de netwerkverbindingen, terwijl ik wel "Computer Administrator" ben (iig niet Limited volgens User Accounts). Snap er niks van, iemand enig idee of met suggesties?

Verwijderd

[trollmode]
Wachten op een final zal zeker uitkomst bieden.
[/trollmode]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:27

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ach, het was leuk als het netwerken werkte, wordt het een stuk makkelijker op programma's te testen op compatibiliteit. Dan moet het maar met cd's en usb sticks :(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens mij biedt Intel nog niet op alle modellen ondersteuning, maar zou die van jou wel moeten werken: http://www.intel.com/support/wireless/wlan/sb/cs-020936.htm

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters