Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech toestenbord

Pagina: 1
Acties:

• sniperwolf
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05-2024
lo ik heb hier nog een toestenbord liggen dat ik graag weer vanonder het stof zou halen
http://www.logitech.com/i...,CRID=2162,CONTENTID=6012
maar nu zit het zo ik haat dat draadloos gedoe weet der soms iemand of ik op dit toetsenbord geen draad kan aan solderen ofzo dan kan ik hem is nekeer afstoffen :*)
thx

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok waarom haat je draadloos ? is het vanwege de baterijen ? dan weet ik wel een oplossing

Iperf

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

ik denk eigenlijk niet dat je het RF signaal via een draad kunt laten lopen >.>

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10 15:20

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

fish schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:05:
ok waarom haat je draadloos ? is het vanwege de baterijen ? dan weet ik wel een oplossing
vertel eens..

Bedankt alvast

• walstroom
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-10 15:24
Ik zou een toestenbord ook haten...

AMD Phenom 3,6Ghz, MSI K9A2, 4 x Corsair CM2X2048-8500C5, 1TB Hitachi Raid 0, 160GB Hitachi Raid 1, 1.5 TB WD data, Geforce 9600GT 1 GB, Xilence 550W.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:19
3v adaptertje
waarschijnlijk ook wel uit je usb te halen
een beetje creativiteit met draadjes en een stokje met de exacte lengte van 2 AA batterijen achter elkaar

Voilá een draadloos toetsenbord aan een touwtje :/

Wat je er mee opschiet? 8)7 Enige waarbij dat ding mij ooit parten speelde is als ik >3 toetsen tegelijk in wilde drukken (gta spelen) maar verder is het een heerlijke oplossing :)

Ik zie nu trouwens pas dat het een natural keyboard is.
Da's wel leuk :)

TS: ruilen tegen een perfect werkende Logitech internet navigator (met zooi buttons en scrollwheel 8) )?

[ Voor 18% gewijzigd door cryforhelp op 09-08-2005 01:26 ]

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:42

Elektronicanet

Leds do it!

En als je nou 's van het geld wat je uitspaart met je op voorhand mislukte draadjes mod een batterijlader + goede oplaadbare batterijen koopt :+
Serieus: blijf van dat tobo af, het is het niet waard om 'm te modden, en bovendien kun je de RF verbinding op zich tóch nooit verwijderen. Hooguit adaptertjes als je de batterijen haat.

Maar meestal is het probleem de wegvallende RF verbinding, en daar doe je helemaal niks aan.

Nederlander in België

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
Sinds mijn draadloze Logitech Cordless Desktop Optical geknuffeld heeft met een blikje Golden Power werkt deze ook niet helemaal meer naar behoren. Als ik binnenkort tijd heb wil ik zien of een (gedeeltelijk) binnenwerk van een ander Logitech toetsenbord soelaas biedt. Ik heb liever een mooi werkend toetsenbord met draad dan een halfwerkende zonder draad....

Verwijderd

Een standaard windows toetsenbord met draad kost rond de 8 euro, waarom zou je dan moeilijk gaan doen ?

• sniperwolf
ik doen graag moeilijk en heb last van dat platte ding hier men polsen doen der soms zeer van bij dat minder

• sniperwolf
mm mss adapterke zoeken van 3V ?

• sniperwolf
heb het in orde gekregen thx

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Je mag je vorige post gewoon editten door gebruik te maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif - knop.

Daarnaast raad ik je aan om, nu je het probleem hebt verholpen, een typcursus te nemen waarbij ze je niet de punt-knop en de shift vergeten aan te leren ;)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

cryforhelp schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 01:23:
[...]

3v adaptertje
waarschijnlijk ook wel uit je usb te halen
een beetje creativiteit met draadjes en een stokje met de exacte lengte van 2 AA batterijen achter elkaar

Voilá een draadloos toetsenbord aan een touwtje :/

knipperdeknip
you read my mind ....
alleen zonder stokje

Iperf

Pagina: 1