Ik heb lang geleden ergens gelezen hoe je een blitzkrieg doet met Generals. Ik ben het vergeten en kan het ook nergens meer vinden. Kan iemand mij vertellen hoe het moet? Het was iets met basis verkopen en meteen naar je tegenstander toe gaan en daar een barracs bouwen ofzo... Oh en sorry voor de ouwe
Verwijderd
Ik kan me herinneren dat je met de GLA je basis kon verkopen nadat je 2 supply 'dingesen' had gemaakt, maarja.. vage tijden..
Ik denk dat je op vrijwel ieder generals forum wel een faq kan vinden hoe je die spam technieken moet toepassen aangezien vrijwel iedereen dat toch al doet online. Beetje jammer dat dat ook een beetje de enige taktieken zijn die je tegenkomt, maja, met een goede counter ben je met je blitz weer nergens 
In ieder geval wordt het zoeken naar C&C fansites als C&C den en dergelijken. www.gamereplays.org is misschien ook een idee aangezien daar veel replays worden gepost. Daar kom je ze vanzelf ook wel tegen.
In ieder geval wordt het zoeken naar C&C fansites als C&C den en dergelijken. www.gamereplays.org is misschien ook een idee aangezien daar veel replays worden gepost. Daar kom je ze vanzelf ook wel tegen.
oke thnx! ja sorry hoor, van het verneuken van de gameplay maar ik gebruik die tactiek toch niet online want ik vind er zelf niets aan. Alleen ff een vriend van me afstraffen!! haha. Iemand nog andere goede tactieken?
afspreken voor geen tank rushStacey schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:41:
oke thnx! ja sorry hoor, van het verneuken van de gameplay maar ik gebruik die tactiek toch niet online want ik vind er zelf niets aan. Alleen ff een vriend van me afstraffen!! haha. Iemand nog andere goede tactieken?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hahaha, das gemeen! das ook een vorm van cheaten. Vind ik...
Pagina: 1