Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HOW TO] met je GSM je PC bedienen.

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een simpele "how to" om via je GSM, bluetooth en een plugin voor winamp je PC te besturen.

BELANGRIJK: je hebt wel een Bluetooth stick en een Symbian 60 phone nodig zoals de de Nokia 6630 of 6680.

Stap 1: installeer eerst je bluetooth stick met de WIDCOMM drivers.

Stap 2: Test of je PC een connectie kan maken met je GSM.

Stap 3: Ga opzoek naar "Controlfreak v2.2" deze kun je hier vinden: http://mtvoid.com/

Stap 4: installeer het proggie op je PC, zorgt dat de plugin voor Winamp in de plugin dir staat en deze gestart is.

Stap 5: installeer de .SIS file op je telefoon via Nokia PC_suite (in het geval van een nokia phone).

Stap 6: start het proggie op je telefoon en maak een connectie met je PC.

Stap 7: happy remote time.

Dit is het eind resultaat:

(Klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edental/pics/afstand_6630_s.jpg

Verwijderd

Ik doe gewoon complete VNC via mn PDA/GSM (mda-compact)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je kunt ook via Float's Mobile Agent icm Float's Media Control een aantal applicaties zoals Winamp en VLC player besturen. :)

Signature

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Zie daarvoor FloAt's Mobile Agent Met FMA kan je heel veel applicaties besturen of eigen scripts maken.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 15:01

TMC

Kan ook met mijn T610. :)

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

"Download ControlFreak for free and try all the great features for yourself. Before you register ControlFreak it will be fully functional for 15 minutes per day before reverting to the free limited version."

"ControlFreak 2 is now available for only 10 Euros"

Nee dank je, dan toch liever float's. Makkelijker en gratis ( je bent hollander of je bent het niet ;) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:46:
Dit is een simpele "how to" om via je GSM, bluetooth en een plugin voor winamp je PC te besturen.

BELANGRIJK: je hebt wel een Bluetooth stick en een Symbian 60 phone nodig zoals de de Nokia 6630 of 6680.

Stap 1: installeer eerst je bluetooth stick met de WIDCOMM drivers.
Het was me vandaag gelukt om mijn desktop op het scherm te krijgen :)
erg leuk om te zien.

Helaas was dat niet op mijn "main" pc die al bevuild was met sitecom drivers en pc suite waardoor er allerlei poorten bezet waren.

Dus ik zat al vast bij stap 1. mss handig als daar een goede guide voor te vinden is.
(ik heb het vaak zat geprobeerd. drivers deinstaleren, oem**.inf bestanden verwijderen.
met bt.inf bestanden klooien. Maar tis wel allemaal erg ingewikkeld en bleef overal maar fouten denk ik maken)
Pagina: 1