[PHP] Op Einde dag Automatisch Emails versturen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-04 21:03

Mythix

www.ctrl-f5.net

Topicstarter
Hallo
ik vraag me af of het mogelijk is om een phpscript zichzelf te laten uit voeren als ik het zo mag stellen.

het volgende zou er namelijk moeten gebeuren:
op het einde van de dag moeten nieuwsbrieven gestuurd worden naar de mensen die dat willen over de onderwerpen die zij gekozen hebben.

het script moet dus uit de database zoeken welke gebruikers welke onderwerpen moeten krijgen en dat ook versturen, zonder dat de admin zich hoeft bezig te houden met het te versturen.

Nu vraag ik me af of er wel een script is dat opphet einde van de dag zelf al die dingen doet zonder dat iemand op een knop hoeft te klikken met, verstuur alle nieuwsbrieven ?

Hopelijk snappen jullie mijn uitleg een beetje en wat ik zoek :)

Groeten Mythix

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zoek eens op 'cronjob' :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Automatisch een scriptuitvoeren... dat is al regelmatig voorbij gekomen de laatste tijd.
Met de search kan je denk ik wel het 1 en ander vinden.. en anders google met de term die Erkens je geeft :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.