Mijne heren,
Ik sta in dubio...
Wordt het de dreambox (425 euri of zo) of gooi ik er nog 200 extra tegenaan en koop ik een reelbox?
Ik zie wel een hoop verschillende getalletjes bij de specs maar wat schiet ik daar als gebruiker nu eigenlijk mee op?
Dat ik bij een reelbox meerdere progs tegelijk kan opnemen is mij geen 200 euro waard. Voor de rest zie ik zo gauw geen verschillen.
Wel valt me op dat de dreambox meer genoemd wordt op internet.
Ik ben dan wel programmeur, dus een beetje tweaken is geen probleem, maar ik koop hem om satellieten te ontvangen, niet om er de hele avond met m'n hoofd in te zitten...
Hoe zit het met:
bedienbaarheid (m'n vrouw moet 'm ook kunnen bedienen)
eenvoud updates en settings
stabiliteit progammatuur
stabiliteit hardware
veelzijdigheid (features als webradio, key sharing)
werken ze beiden met een web-gids voor de opnames?
Aansturing draaibare schotel
By the way: kunnen ze nu wel of geen divx aan?
Over de beide apparaten zie ik hier en daar wel een tweakers-post, maar nergens worden ze eens naast elkaar gehouden, Kortom:
tijd voor een mooi vergelijkend warenonderzoek....
Ik sta in dubio...
Wordt het de dreambox (425 euri of zo) of gooi ik er nog 200 extra tegenaan en koop ik een reelbox?
Ik zie wel een hoop verschillende getalletjes bij de specs maar wat schiet ik daar als gebruiker nu eigenlijk mee op?
Dat ik bij een reelbox meerdere progs tegelijk kan opnemen is mij geen 200 euro waard. Voor de rest zie ik zo gauw geen verschillen.
Wel valt me op dat de dreambox meer genoemd wordt op internet.
Ik ben dan wel programmeur, dus een beetje tweaken is geen probleem, maar ik koop hem om satellieten te ontvangen, niet om er de hele avond met m'n hoofd in te zitten...
Hoe zit het met:
bedienbaarheid (m'n vrouw moet 'm ook kunnen bedienen)
eenvoud updates en settings
stabiliteit progammatuur
stabiliteit hardware
veelzijdigheid (features als webradio, key sharing)
werken ze beiden met een web-gids voor de opnames?
Aansturing draaibare schotel
By the way: kunnen ze nu wel of geen divx aan?
Over de beide apparaten zie ik hier en daar wel een tweakers-post, maar nergens worden ze eens naast elkaar gehouden, Kortom:
tijd voor een mooi vergelijkend warenonderzoek....
[ Voor 7% gewijzigd door general.failure op 08-08-2005 21:00 ]