Toon posts:

[XP] Probleem met drive's met verschillende gebruikaccounts*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem (ben zelf niet zo'n computer wizkid).

Ik heb net mijn harde schijf geformatteerd en opnieuw windows xp proffesional (dutch) geinstalleerd,
nou woon ik nog thuis en is dit de gezamelijk computer dus heb ik 2 gebruikers accounts aan gemaakt.

Als ik nou opstart en ik ga als 1e naar mijn account werkt alles perfect maar schakel ik nou over naar mijn vaders account heb ik op die account geen toegang tot mijn cd drive's.
Hij geeft letterlijk aan:
I: is niet toegankelijk. Toegang geweigerd

En als ik mijn pc opstart en ik ga eerst naar mijn vaders account dan doet ie het daar weer perfect,en schakel ik dus weer over naar mijn account doen de drive's het bij mij niet.

Dus naar de account waar ik als eerste heen ga is alles goed maar bij die andere dus niet.:(

windows geeft bij bijde accounts gewoon bij apparaatbeheer aan dat ze correct werken ,bijde accounts zijn ook "beheerder van deze computer" dus ik weet het niet meer.

Nou heb ik dus al meerdere mensen gevraagd die er meer verstand van hebben als mij en die kwamen er niet uit dus probeer ik het via deze weg.

alvast bedankt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je de cdrom niet gewoon maar een keer tegelijk gebruiken, en gebruik je fast user switching?
Ik zet even [XP] in de titel, per de Windows Operating Systems - Policy

[ Voor 22% gewijzigd door sanfranjake op 08-08-2005 21:09 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je tegelijk gebruiken?
En fast user switching? ik ken het niet eens.

Ik ga gewoon bij menu start naar afmelden en kies dan andere gebruiker.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 21:27:
Hoe bedoel je tegelijk gebruiken?
En fast user switching? ik ken het niet eens.

Ik ga gewoon bij menu start naar afmelden en kies dan andere gebruiker.
Nou met fast userswitching, als je daar nou eens afmelden ipv andere gebruiker kiest, werkt het dan wel? Dan ben je namelijk niet beiden tegelijk aangemeld :P

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
Ow ok ja sorrie ik heb dat wel aan staan ja maar herkende het niet zo snel ik heb de nederlandse versie dus moest effe vertalen :).
maar idd met afmelden doet ie het wel,maar voordat ik mijn pc geformatteerd had heeft ie het wel altijd gedaan zonder af te melden.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Had je op je vorige installatie toevallig iets als Nero Burnrights ofzo geinstalleerd staan? :)

Verwijderd

Topicstarter
niet dat ik het bewust wist misschien mee geinstalleerd met nero burning rom ofzo, zou dat kunnen?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:19:
niet dat ik het bewust wist misschien mee geinstalleerd met nero burning rom ofzo, zou dat kunnen?
Test het eens ? Je kan het hier downloaden: http://www.nero.com/eng/Nero_BurnRights.html

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
helaas heb het geprobeerd maar werkt niet heb nog steeds geen toegang. :(

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je onder die gebruiker1 nog een verkenner open staan met die cdmap erin geopend als je naar gebruiker2 switcht? Of anders misschien eens explorer.exe afschieten en opnieuw starten voor je wisselt?

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:19:
Heb je onder die gebruiker1 nog een verkenner open staan met die cdmap erin geopend als je naar gebruiker2 switcht? Of anders misschien eens explorer.exe afschieten en opnieuw starten voor je wisselt?
nee.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat bedoel je? Heb je het al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie

Verwijderd

Topicstarter
ow sorrie ik bedoel ik heb geen verkenner open staan met de cd.
Pagina: 1