Toon posts:

recover sofware

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn 2e harde schijf geformateerd(waar voorheen windows op stond) en op de andere schijf windows geinstalleerd , nu had ik voordat ik em had geformateerd een backup gemaakt maar daar is op de 1 of andere manier iets mis mee, nu was men vraag
weet iemand een goed(gratis/goedkoop) programma waarmee je je bestanden weer terug kan halen??

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat je de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan SA hebt gelezen? Zo ja: doe nog eens B) Zo niet: lees de SA FAQ even (of lees een van de vele topics met dezefde vraag), daar staat je antwoord :)
edit:

En dat levert inderdaad indirect de bovenstaande link op.

Erg goedkoop is trouwens erg relatief als je je data graag terug wilt.

Los daarvan: wat is er mis? Niet "gewoon" de rechten verkeerd staan?

Welkom op GoT trouwens :*

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 08-08-2005 19:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de hulp maar een vriend heeft me geholpen... het is gelukt dusz het topic kan dicht :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:31:
tnx voor de hulp maar een vriend heeft me geholpen... het is gelukt dusz het topic kan dicht :)
dion_b schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:20:
Wat nou 'topic kan dicht' :? :(

Alleen topics die niet aan policy voldoen gaan dicht. Ondanks beste inspanningen van Keitosha daartoe is dat hier niet het geval. Dan blijft hij open, ofwel voor verdere discussie, danwel ter naslag voor users met dezelfde vraag in de toekomst.

GoT is geen helpdesk! We werken niet met tickets oid, en een topic is ook niet 'van' de topicstarter. Sowieso staat duidelijk in de GoT Huisregels dat om een slotje roepen in een topic niet gewenst is. Niet doen dus.
:(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoewel ik geen idee heb wat die quote daar doet, is het inderdaad wel zo netjes om dan voortaan even aan te geven hoe het is opgelost zodat een volgende er ook wat aan heeft :Y)

Hoe dan ook gaan topics hier niet op slot enkel omdat ze zijn opgelost. Ze zakken vanzelf wel weg.

Maar goed. Omdat dit al wordt behandeld in de SA FAQ en in diverse andere topics en de extra info waarschijnlijk niet nodig is, sluit ik deze al wel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.