Toon posts:

[PHP] Login Script gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Voordat mensen roepen dat ik moet zoeken. Ik heb al bij hotscripts, phpfreakz google en hier op het forum gezocht. Ik ben gewoon opzoek naar een niet al te ingewikkeld werkend login systeem voor me site.

Ik wil gewoon dat wanneer je erheen gaat dat er wat info staat en een login ding/registreer knop.

Het is de bedoeling dat alleen users dus op de site kunnen komen. Via .htaccess vind ik niet goed werken. Ik wil wel meerdere users aan kunnen maken. Het is een site waarop foto's, filmpjes en mp3's uit de eigen studio komen te staan.

Ik heb te weinig ervaring met php om een eigen script te schrijven en het nadeel van al die sites die ik al noemde is dat ik steeds lees dat dingen niet kloppen en zelf kan ik het niet verbeteren.

Dus mocht iemand een werkend login systeempje hebben voor PHP zou ik erg blij zijn :)

Bedankt alvast!

p.s. andere handige scripts voor een dergelijke site zijn ook welkom, zoals het beschermen van mp3's, filmpjes en plaatjes tegen het hotlinken

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 14:37

JeroenT

hoi!

Ik denk dat je gewoon eens een PHP tutorial moet pakken.. alleen op die manier leer je zelf iets :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik al eens geprobeerd een hele tijd terug. Maar daar heb ik gewoon de tijd niet voor. Toen had ik er opzich wel wat meer tijd voor, maar ik snapte er geen niet veel van.

Vandaar dat ik hoop dat iemand een goed werkend login systeem weet voor mij O-)

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:38

N0 0B

cxb1=N#

Lees de FAQ voor het posten

script requests mogen hier niet

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Er komt natuurlijk veel meer bij kijken dan alleen een loginsysteem, je zult namelijk bij de downloads ook weer code moeten toevoegen die controleerd of de gebruiker wel is ingelogd.

Dit neigt toch wel een beetje naar een scriptrequest

Nu ook met Flickr account

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-04 16:44
Als je iets zelf niet kan, huur dan iemand in!

Verwijderd

Topicstarter
Aha dat mag niet?

Sorry, dat wist ik niet...

En de site is gewoon voor mij en vrienden om foto's op te zetten etc. Daar ga ik niet iemand voor inhuren. Dan ga ik wel even ergens anders vragen.

Evt. kan je me natuurlijk een PM sturen mocht je gewoon een link hebben naar een goed werkend php login scriptje.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan geen PM's versturen op dit form >:)

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 13:40

flexje

got-father

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:25:
Aha dat mag niet?

En de site is gewoon voor mij en vrienden om foto's op te zetten etc. Daar ga ik niet iemand voor inhuren. Dan ga ik wel even ergens anders vragen.

Evt. kan je me natuurlijk een PM sturen mocht je gewoon een link hebben naar een goed werkend php login scriptje.
Vraag je het weer :+

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
Oh geen PM's hier?

Vragen via een PM lijkt me toch niet geheel tegen de regels in..

• Quarks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08-2024
Misschien dat je htaccess niet goed vindt werken, das jammer want daar heb ik wel een werkend php script voor, wel heel specefiek voor een site van mij. Echter die dingen zijn altijd aan te passen. Voordeel van htaccess is wel dat dat in ieder geval goed zit.

Powershot S30

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:25:
Aha dat mag niet?

Zie P&W FAQ - Scriptrequests.
Misschien is het handig dat je vooraf even de verschillende stickies bovenaan even leest voordat je een topic opent ;)

Hier draait het om het *zelf* ontwikkelen van software. Als je die intentie niet hebt dan hoort je topic hier ook niet :) Aangezien je een kant en klaar inlogsysteem zoekt mis ik de intentie om zelf te ontwikkelen...

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 08-08-2005 18:53 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.